• Sprzedaż jednostkowa Mercedes-Benz w pierwszych siedmiu miesiącach br. wzrosła o 2,3%, do 1 356 350 samochodów osobowych
  • W lipcu na całym świecie przekazano 167 518 pojazdów (-7,9%). W ubiegłym miesiącu region Azji i Pacyfiku ustanowił rekord liczby dostarczonych aut osobowych: ponad 73 000 sztuk
  • Klasa S Limuzyna osiągnęła w lipcu znaczący wzrost sprzedaży (+16,5%, 4906 egzemplarzy)
  • Nowa rodzina Klasy C: najlepiej sprzedająca się seria modelowa od lipca jest dostępna w europejskich salonach w nowym wydaniu
  • Mercedes-Benz Polska jest najszybciej rosnącym rynkiem w regionie Europa

    W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2018 roku MercedesBenz sprzedał już 1 356 350 samochodów – co stanowi 2,3-procentowy wzrost i nowy rekord.
    Ubiegły miesiąc był drugim najlepszym lipcem w historii marki spod znaku trójramiennej gwiazdy, ze światową sprzedażą 167 518 sztuk, i to pomimo szeregu czynników ograniczających dostępność niektórych modeli. Mercedes-Benz utrzymał pozycję rynkowego lidera w okresie minionych siedmiu miesięcy, osiągając najwyższą liczbę nowych rejestracji, na rynkach Niemiec, Francji, Szwajcarii, Portugalii, USA, Kanady, Korei Południowej, Japonii, Australii i Brazylii.
    „Nigdy wcześniej w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy roku tak wielu klientów nie odebrało swojego nowego Mercedesa. Od początku 2018 roku  zwiększyliśmy naszą sprzedaż jednostkową o 2,3%, do ponad 1,35 mln
    osobowych samochodów” – powiedziała Britta Seeger, Członek Zarządu Daimler AG odpowiedzialna za sprzedaż i marketing Mercedes-Benz Cars. „Od chwili rynkowej premiery Klasy C Limuzyna i Kombi sprzedano już ponad 9,5 mln egzemplarzy obu wersji modelu. Od lipca w europejskich salonach dostępne są nasze nowe samochody z rodziny Klasy C – i chcemy, by kontynuowały historię sukcesu naszej bestsellerowej serii” – dodała Seeger.