ING „Działam dalej” wspiera e-sprzedaż. Z ING Bankiem Śląskim rozwój biznesu w internecie jest łatwiejszy. Nowej kampanii dla firm „Działam dalej”, towarzyszy promocja założenia i prowadzenia e-sklepu lub e-hurtowni na start za 0 zł przez 3 miesiące.

Wybuch epidemii spowodował, że duża część aktywności Polaków przeniosła się do internetu. Dotyczy to również firm. Z badań wynika, że epidemia przyspieszyła automatyzację i cyfryzację przedsiębiorstw. Przede wszystkim aż 46% ankietowanych firm przyznało, że może częściowo lub całkowicie prowadzić działalność online. Ponadto połowa z nich już się na to zdecydowała lub zrobi to w najbliższych trzech miesiącach*. W ING chcemy pomóc im w tej transformacji. Wiemy, że doświadczenia ostatnich miesięcy są trudne ale nie powinny powstrzymywać przedsiębiorczych Polaków przed działaniem. Przygotowaliśmy ofertę, która pomoże im w łatwy sposób zacząć sprzedawać w internecie. Sklep gotowy w niecały tydzień, wsparcie w jego skonfigurowaniu i co najważniejsze brak opłat na starcie – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING „Działam dalej” wspiera e-sprzedaż- męźczyzna robi zakupy przez internet i trzyma kartę płatniczą w ręku
ING „Działam dalej” wspiera e-sprzedaż

ING Bank Śląski przygotował dwie oferty ułatwiające prowadzenie biznesu e-commerce:

  • dla nowych klientów, którzy chcieliby przenieść swój tradycyjny biznes do sieci. Sklep oraz bramkę płatniczą imoje za 0 zł przez 3 miesiące oraz wsparcie w uruchomieniu sklepu on-line do 5 dni;
  • dla klientów, którzy już prowadzą działania e-commerce, ale nie korzystają z imoje -0% za bramkę płatniczą imoje przez 3 miesiące.

E-commerce i zdalne prowadzenie biznesu wspieramy od dawna – jako pierwszy bank wprowadziliśmy płatności internetowe:  imoje oraz Twisto. Przede wszystkim staramy się być jak najbliżej naszych klientów i oferować im to czego na danym etapie potrzebują. Teraz, w czasie ogromnego zainteresowania firm możliwością działania w internecie, proponujemy wsparcie w transformacji modelu sprzedaży. Pozwoli to firmom szybko rozpocząć działalność e-commerce i rozwinąć ich biznes – powiedział Rafał Zych, Dyrektor Innovation Lab w ING Banku Śląskim.

Klienci ING mogą skorzystać z profesjonalnej i indywidualnej pomocy w uruchomieniu i skonfigurowaniu e-sklepu udzieloną przez firmę Codarius. Wszystko to bez dodatkowych opłat. Dodatkowo w ramach programu ING „Działam dalej” firma zapewnia wsparcie w przeprowadzeniu kampanii marketingowych i wygenerowaniu pierwszych internetowych zamówień. Po upływie darmowych 3 miesięcy, do końca pierwszego roku umowy, klienci ING wciąż mogą korzystać ze specjalnych warunków cenowych. Ponadto dzięki takim działaniom oszczędzą ponad 8 tys. zł netto.

Źródło:ing.pl