Ta chwila, zanim artysta wejdzie na scenę, smakowanie potrawy przygotowanej według nowego przepisu, oczekiwanie na idealną falę, ostatnie chwile przed zawodami czy oczekiwanie z kamerą, aby uchwycić niepowtarzalny moment. Napięcie, które pojawia się przed ważnymi momentami, łączy historie pięciu bohaterów występujących w kampanii Giorgio Armani – Frames of Life 2016.

AR7096__30x40_MChociaż doświadczenia bohaterów najnowszej kampanii marki Giorgio Armani wydają się być odległe, nie tylko pod względem geografii, ale też zainteresowań i stylu życia, łączy je ogromna pasja do tego, czym zajmują się zawodowo. Damiano to młoda gwiazda włoskiego baletu. Pełen zaangażowania i dyscypliny przygotowuje się do przedstawienia teatralnego, szukając inspiracji na ulicach Wenecji. Mimì jest pochodzącą z Azji utalentowaną blogerką kulinarną, którą na co dzień otacza cudowny wiejski krajobraz francuskiego Medoc. Caner, prawdziwy wolny duch, poszukuje inspiracji w zakątkach rodzinnego miasta – Stambułu. Swój talent pokazuje, tworząc dzieła wzornictwa przemysłowego. Nicole to urocza Miss Rodeo z Oregonu, która zabiera nas na swoje ranczo przesiąknięte kobiecą wizją. Na koniec Richard – reżyser filmowy z Austrii, pasjonujący się przyrodą i przygodą. Jego plecak jest zawsze gotowy, by towarzyszyć mu w poszukiwaniu pięknych miejsc i doskonałych ujęć.

We wszystkich tych historiach okulary z najnowszej kolekcji marki okazują się być nieodłącznymi towarzyszami zapierających dech w piersiach przygód. Dzięki nim bohaterowie mogą zobaczyć świat na własne oczy i doświadczyć pełnych emocji chwil prawdziwego życia. Kolekcja Frames of Life stanowi doskonałe urzeczywistnienie stylu Giorgio Armani – reprezentuje istotę marki, interpretuje na nowo i buduje ją z zachowaniem wyjątkowego kunsztu i wysokiej jakości. Unikatowe okulary marki charakteryzują się czystymi formami i niebanalnymi detalami w wyrafinowanym stylu retro. Nowoczesnego wymiaru dodaje im najnowsza technologia wykonania, sprawiająca, że są nie tylko modnym akcentem, ale i funkcjonalnym gadżetem na najwyższym poziomie.

Giorgio Armani