Edra słynąca z ekstrawagancji projektowej przyciągnęła na swe stoisko tysiące gości zainteresowanych jej designem. Sukces trzeciej już edycji Warsaw Home 2018 udowodnił, że wzornictwo jest dla nas wyjątkowo ważne. Co cieszy galerię Heban – wyłącznego dystrybutora marki Edra w Polsce – Polacy coraz chętniej wybierają do swych domów rozwiązania i produkty premium.

Podczas wydarzenia o marce Edra porozmawialiśmy z włoskim przedstawicielem marki Edra – Vittorio Filippo.

Warsaw Home jest wyjątkową okazją do zobaczenia produktów i rozwiązań, które zdobyły serca konsumentów i projektantów na całym świecie. Potwierdzeniem tego, jest ekspozycja marki Edra, która przyciągnęła tysiące gości chcących dotknąć luksusu i wyjątkowej plastyczności włoskich wyrobów. Jak zaznacza Bartosz Góralewski, manager galerii ekskluzywnych mebli Heban:

Edra nie jest dla wszystkich, to z pewnością marka dla najbardziej wymagających klientów.

– Wysokiej jakości produkty marki Edra wykorzystują specjalne materiały i opatentowane rozwiązania. Dla przykładu, oferowane przez włoską markę sofy nie wykorzystują standardowej pianki, a specjalną Deli Foam. Pianka ta dopasowuje się do kształtu ciała, zachowuje swą formę i jest z pewnością rozwiązaniem dla długie lata. Dużym atutem produktów Edra jest także to, że mają bardzo plastyczne poduszki, które można swobodnie regulować i dostosowywać je do aktualnych pozycji użytkownika – do czytania, relaksu czy spania – komentował Bartosz Góralewski w rozmowie z portalem BiznesTuba.pl.

Zjawiskowa sofa Pack, tzw. biały, pluszowy miś.

Od lat Edra przez wielu architektów i klientów oceniana była za markę kontrowersyjną, bowiem przyglądając się jej produktom można było stwierdzić, że jej wzornictwo jest tylko dla odważnych. Jednak spoglądając na ofertę włoskiego producenta z bliska, dostrzega się nie tylko nieszablonowy design, ale przede wszystkim wyjątkową jakość produkcji i komfort użytkowania.

Innowacyjne systemy automatyki domu czy też pionierskie lustro z matrycą wyświetlające obraz nawet 24/h serii 5 Senses to tylko przykłady produktów, które zobaczyliśmy w dniach 4–7 w nadarzyńskim Ptak Expo.

W tym roku podczas Warsaw Home, galeria Heban zaprezentowała innowacyjną sofę Pack (tzw. białego misia), zaprojektowaną przez głównego projektanta marki – Francesca Binfarego. Nowością tegorocznej ekspozycji była także sofa Stand By Me, która zadebiutowała na polskim rynku (wcześniej marka Edra zaprezentowała ją podczas ostatnich targów meblowych w Mediolanie). Wiele gości zwróciło uwagę także na funkcjonalność i piękny wzór sofy Standard, która jest jednym z najlepiej sprzedających się produktów Edry w Polsce i na całym świecie. Wyposażając stoisko włoskiej marki, Heban postawił na wyeksponowanie także sofy Absolute, lampy Ines oraz stolika Brazil.

Motywem przewodnim tegorocznych targów Warsaw Home była siła. W wydaniu galerii Heban, ową siłę stanowiło dopełnienie ekspozycji luksusowymi rozwiązaniami technicznymi marki About S, które są nie tylko innowacyjnym dodatkiem stylistycznym, ale przede wszystkim kreuje najnowsze trendy wyposażenia wnętrz. Lustro Magic TV pozwala wyświetlać niemal każdą grafikę lub film.

Zapraszamy do obejrzenia filmu relacjonującego obecność marki na wydarzeniu.