Fot. Krystian Szczęsny FOTOactions

 

strong-dignage-logo-100pxPodczas organizacji konferencji trzeba pamiętać o wielu szczegółach, które potem składają się w idealną całość i sprawiają, że nasi goście czują, że to jest właśnie miejsce, w którym powinni być. Profesjonalizm, przygotowanie merytoryczne, ciekawy pomysł oraz nowe technologie, to tylko niektóre elementy definiujące dobrą konferencję.

Jednym z podstawowych detali składających się na perfekcyjne zaplanowanie wspomnianego spotkania są również odpowiednie treści, jakie chcemy przekazać oraz sposób ich przekazu. Dlatego coraz częściej organizatorzy konferencji stawiają na infokioski, nazywane również totemami informacyjnym.

Zadaniem infokiosków jest oferowanie usług lub informacji, które do niedawna świadczone były wyłącznie przez człowieka. Infokioski mogą być wykorzystywane zarówno wewnątrz budynku jak i na zewnątrz. Wszędzie tam, gdzie szybki i sprawny dostęp do informacji jest niezbędny a z pewnością da się zautomatyzować. Infokioski przekazują treści w sposób przyjazny, czytelny i łatwy, często na zasadzie interakcji z użytkownikiem poprzez wygodny panel dotykowy.

Idealnym przykładem wykorzystania totemów informacyjnych, dostarczonych przez Strong Signage, było spotkanie prasowe zorganizowane w Instytucie Wzornictwa Przesyłowego, inaugurujące projekt „Wzornictwo-Biznes-Zysk”, którego celem jest przekonanie przedsiębiorców, że świadome inwestowanie we wzornictwo przemysłowe jest szansą na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i rozwój.

Totemy Strong Signage w eleganckiej, czarnej obudowie nie tylko perfekcyjnie się prezentowały, przyciągały uwagę gości i wpisywały się w temat konferencji,  ale również doskonale spełniały swoją funkcję informacyjną.

Na ekranach wyświetlona została strona internetowa Instytutu, z której uczestnicy konferencji mogli z łatwością dowiedzieć się więcej na temat projektu oraz samego spotkania. Odpowiednie ustawienie oraz dobrze dobrany rozmiar ekranów kiosków informacyjnych Strong Signage, sprawiały, że treści były czytelne, a totemy cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. To najlepszy dowód na to, że nowe technologie sprawdzają się nie tylko w dużych centrach handlowych, ale mogą być również źródłem rzetelnych informacji i podnosić prestiż organizowanych spotkań biznesowych, kongresów, seminariów czy właśnie konferencji.

Więcej informacji: Strong Signage i technologie Digital Signage

 

strong_signage_25092014_03_resizeFot. Krystian Szczęsny FOTOactions

Strong Signage