Dlaczego niektóre pomysły na biznes udaje się zrealizować, podczas gdy inne stopniowo odchodzą w zapomnienie? Jak ocenić potencjał pomysłu? Na te pytania odpowiadają autorzy książki pt. „GEAR UP. Wybierz najlepszy model biznesowy i nakreśl własną ścieżkę do sukcesu”.

 GEAR UP to metoda oceny potencjału przedsięwzięć, która ma pomóc przedsiębiorcom wybrać najlepszy model biznesowy. Gear Up nie zawiera jednak szczegółowych rozwiązań konkretnych problemów. Książka to pewnego rodzaju schemat, który pozwala oceniać potrzeby charakterystyczne dla danej sytuacji. Przejście przez kolejne etapy programu pozwala przeanalizować najważniejsze aspekty uruchamiania i rozwijania firmy oraz ich wpływ na ewentualne powodzenie projektu. W miarę realizacji programu, wyłania się zarys optymalnej strategii dopasowanej do konkretnych potrzeb.

Publikacja powstała z myślą o przedsiębiorcach oraz dla tych, którzy dopiero myślą o własnym biznesie. Model wypróbowany przez wielu biznesmenów na całym świecie, z pewnością pomoże również wielu menadżerom w Polsce realizować swoje najlepsze pomysły.

GEAR UP napisali trzej autorzy Lena Ramfelt, Jonas Kjellberg i Tom Kosnik, którzy przełożyli swoje doświadczenie biznesowe i akademickie na prawie dwustu stronicowy poradnik biznesowy. Podwaliny Gear Up powstały na Uniwersytecie Harvarda, następnie projekt dopracowany został na Uniwersytecie Stanforda.

 

 

Wydawnictwo Naukowe PWN