Zakupy online od „lokalsów”, czyli akcja #WrocławZdalnieLokalnie. Seria grafik zachęcających lokalnych przedsiębiorców do uruchomienia sprzedaży online przygotowana przez studentów SWPS pojawiła się w pojazdach komunikacji miejskiej. Hasło przewodnie tegorocznej akcji to „Lokalnie zmienia znaczenie”. Studenci Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu, Natalia Fligiel, Joanna Kozołub, Emilia Pińczuk, Hanna Szymańska oraz Dominik Trubowicz, włączyli się w kolejną odsłonę akcji #WrocławZdalnieLokalnie, realizowanej przez Urząd Miasta Wrocławia. 

Zakupy online, ale od „lokalsów”

Na kasownikach, biletomatach, a także ekranach w autobusach i tramwajach wrocławskiej komunikacji miejskiej pojawiły się grafiki promujące akcję #WrocławZdalnieLokalnie. Ich autorami są studenci Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS, którzy włączyli się w kampanię w ramach współpracy wolontariackiej. Dzięki tej akcji miasto pragnie zachęcić mieszkańców do zdalnych zakupów i wybierania produktów od lokalnych dostawców. Podkreśla, jak ważne jest pokazanie, że za wirtualną ladą stoją ludzie będący integralną częścią wrocławskiej społeczności.

Zakupy online od "lokalsów", czyli akcja #WrocławZdalnieLokalnie - kobieta robi zakupy online przez laptopa, trzema w reku kartę płatniczą
Zakupy online od „lokalsów”, czyli akcja #WrocławZdalnieLokalnie

Ponadto samym przedsiębiorcom i wytwórcom kampania ma przekonać do większej obecności w sieci dzięki sprzedaży online. Na przykładzie wybranych ambasadorów akcji Urząd Miasta udowadnia, że nawet małe sklepy, piekarnie czy księgarnie, niekorzystające wcześniej z rozwiązań cyfrowych, mogą z powodzeniem „wejść z biznesem do sieci”. Akcję promują m.in. właściciele księgarni TuCzyTam, sklepu z roślinami Mała Szklarnia, a także Piekarni Naturalnej oraz piekarnio-cukierni bakeMania.

Kampania #WrocławZdalnieLokalnie realizowana jest przez Urząd Miejski Wrocławia od maja 2020 r. W ciągu minionego roku wrocławscy przedsiębiorcy otrzymali przydatną listę dostępnych na rynku rozwiązań – przykładowych stron i aplikacji – które mogą ułatwić dotarcie do klientów z internetowym kanałem sprzedaży. Mieszkańcy zaś– o tym, jak można wspierać lokalny biznes i gdzie go znaleźć w wersji online.

Źródło: SWPS

Przeczytaj także: Krynica Vitamin z nagrodą Lider Przedsiębiorczości

Krynica Vitamin z nagrodą Lider Przedsiębiorczości. W trudnym 2020 r. spółka podjęła się bardzo wymagających i ryzykownych działań. Wejście na rynek z produkcją i sprzedażą dezynfektantów miało ogromny wpływ na jej dalszy wzrost. Firma nie tylko uratowała miejsca pracy, ale także czynnie włączyła się do walki z pandemią, przekazując do szkół, urzędów, placówek medycznych płyny do dezynfekcji. Odważne decyzje biznesowe przyczyniły się do wypracowania aż 446 mln zł (wzrost o 50,2 proc. r/r) skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży.

Krynica Vitamin liderem przedsiębiorczości

Jako wyraz uznania za nieszablonowe działania Krynica Vitamin otrzymała z rąk prezesa BPIG Leszka Horeglada i prezydenta miasta Biała Podlaska Michała Litwiniuka nagrodę biznesową Bialskopodlaskiej Izby Gospodarczej w kategorii „Lider Przedsiębiorczości”. Szybka reakcja na nowe potrzeby rynku mierzącego się z pandemią przyniosła spółce dodatkowe przychody. Ponadto pozwala z optymizmem patrzeć na dalszy rozwój firmy i zakładu produkcyjnego na południowym Podlasiu.