DHL Parcel po raz pierwszy został firmą wspierającą biegaczy podczas 38 edycji PZU Maratonu Warszawskiego. Niekwestionowany lider na polskim rynku przesyłek krajowych i prekursor innowacyjnych rozwiązań e-commerce dedykowanych klientom w Polsce i w Europie zapewnił stałą obsługę logistyczną wydarzenia, które odbyło się w niedzielę, 25 września.

 

45 aut z floty DHL Parcel zostało na jeden dzień zamienionych w mobilne depozyty. Wszystko po to, by uczestnicy „Biegu na Piątkę” mogli bezpiecznie przechować swoje rzeczy osobiste. Sznur żółto-czerwonych pojazdów można było oglądać w czasie przejazdu od ulicy Browarnej, aż do Wybrzeża Gdańskiego.

– Chętnie wspieramy tego typu inicjatywy ponieważ dzięki nim możemy dawać przykład naszym pracownikom oraz otoczeniu biznesowemu, że prowadzenie zdrowego trybu życia ma ogromny wpływ na jego jakość oraz na zachowanie tak ważnej w dzisiejszych czasach równowagi między pracą, a życiem prywatnym. Swoimi działaniami  pokazujemy, że jesteśmy firmą społecznie odpowiedzialną, która chętnie angażuje się w działania mające na celu promowanie zdrowych nawyków w społeczeństwie – mówi Magdalena Bugajło, Menedżer ds. Komunikacji i PR DHL Parcel.

– Szczerze cenimy sobie współpracę z takimi firmami jak DHL Parcel, na których można polegać i które bardzo odpowiedzialnie i profesjonalnie podchodzą do swoich zobowiązań. Mamy nadzieję, że jest to dopiero początek naszej współpracy i w przyszłym roku spotkamy się przy okazji kolejnej edycji Maratonu Warszawskiego – komentuje Filip Karczmarczyk, Fundacja „Maraton Warszawski”.

W tym roku Maraton wystartował z jednej z najbardziej rozpoznawalnych lokalizacji stolicy: spod bramy Uniwersytetu Warszawskiego, który w tym roku obchodzi 200-lecie swojego istnienia. Meta znajdowała się przy Parku Fontann na Wybrzeżu Gdańskim. W biegu wzięło udział ponad 10 tys. osób.

 

DHL Parcel Polska