Kilkuset eksporterów i importerów z Chin przyjedzie do Warszawy w poszukiwaniu możliwości współpracy z przedsiębiorcami z Polski. Podczas Targów China Expo – China Brand Show Poland 2017 będą prezentować swoje towary i usługi z różnych branż i rozmawiać na temat rozwijania biznesu dzięki wymianie handlowej na trasie Polska-Chiny. Wydarzenie stanowi platformę do promocji produktów chińskich marek i jest w całości popierane przez tamtejszy rząd. Udział w imprezie potwierdziło już 7 prowincji z Państwa Środka, w tym Shanxi, która w tym roku będzie gościem honorowym targów. Targi China Expo – China Brand Show Poland odbędą się w dniach 14-16 września, w Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Tegoroczna edycja organizowana jest we współpracy z Ministerstwem Handlu Chińskiej Republiki Ludowej.

– China Expo – China Brand Show Poland to miejsce, gdzie tworzy się realny biznes pomiędzy Polską a Chinami. Wydarzenie oferuje możliwość wielu bezpośrednich rozmów z przedsiębiorcami z Państwa Środka, a jednocześnie, dzięki szkoleniom i konferencjom, zapewnia przydatną wiedzę, jak te spotkania skutecznie poprowadzić. W efekcie tylko w zeszłym roku impreza przyniosła kontrakty handlowe o wartości kilku milionów dolarów. Te targi bardzo dobrze wpisują się też w gospodarczą inicjatywę Jednego Pasa i Jednej Drogi, czyli One Belt, One Road. Z myślą o  umacnianiu więzów między krajami położonymi wzdłuż tej trasy, ścisłej współpracy z Polską oraz promowaniu chińskiej marki,  impreza ma silne poparcie ze strony przedstawicieli władz w Chinach – przyznaje Bartosz Sosnowski, wiceprezes zarządu Centrum Targowo-Kongresowego, organizatora imprezy.

Podczas China Expo – China Brand Show Poland w charakterze wystawców pojawią się firmy z wielu regionów Chin. Swoją obecność na targach zapowiedzieli już reprezentanci siedmiu chińskich prowincji:  Fujian, Guangdong, Jiangsu, Zhejiang, Hebei,  Henan, a także Shanxi. Tylko z tego ostatniego regionu do Warszawy wybiera się delegacja złożona z 46 przedsiębiorstw. Chińscy przedsiębiorcy na stoiskach prezentować będą produkty i usługi z zakresu wyposażenia kuchni i łazienek, oświetlenia, artykułów gospodarstwa domowego, ale też materiałów budowlanych czy zabawek i upominków. By ułatwić polskim przedsiębiorcom nawiązywanie kontaktów handlowych z przedstawicielami Państwa Środka i zrozumienie specyfiki tego rynku przygotowane zostaną merytoryczne spotkania poświęcone obustronnej współpracy.

 

Źródło: chinaexpo