Partnerski program lojalnościowy Amica na Szlaku Smaku realizowany przez agencję z H2H.tech zdobyła główną nagrodę. W konkursie Golden Arrow dla najlepszych działań marketingowych firmy otrzymały dwie nagrody główne w kategorii „program lojalnościowy B2B” oraz „grywalizacja”.

W kategorii najlepszych programów lojalnościowych dla biznesu, firma konkurowała m.in. z Kilardo i marką lodów Augusto. W kategorii akcji połączonych z grywalizacją, Amica wygrała m.in. z Decathlonem oraz Mastercardem. Amica zdobyła także nagrodę specjalną Poczty Polskiej SA za najlepszy program lojalnościowy B2B z wykorzystaniem wysyłki bezpośredniej. Wyróżnienia te dotyczyły programu Amica na Szlaku Smaku dedykowanego dla Studiów Mebli Kuchennych. W imieniu firmy nagrodę odebrała Katarzyna Krzysiak z Działu Sprzedaży Krajowej.

Zobacz też:

Konkurs marketingowy Golden Arrow już od 2006 roku zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach. Odpowiada tym samym na takie pytania, jak które z narzędzi są najbardziej efektywne? Jak z nich korzystać najlepiej? Jakie są nowe trendy w komunikacji marketingowej? Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.