Nowy design smarta zachwyca. Blisko 2 miesiące po publikacji pierwszych szkiców smart Automobile Co., Ltd. przedstawia oficjalne zdjęcie prototypu w pełni elektrycznego, kompaktowego SUV-a. Fotografia daje wstępne wyobrażenie na temat języka projektowania nowego pokolenia modeli smarta. W progresywny sposób rozwija on klasyczny design smarta i doskonale odzwierciedla rosnące aspiracje marki w segmencie premium. Światowa premiera odbędzie się podczas targów motoryzacyjnych IAA MOBILITY w Monachium, na początku września 2021 r.

Smart ewoluuje, staje się coraz bardziej premium i high-tech – reprezentując wysoki poziom wyrafinowania i jakości. Przede wszystkim nowy design nadwozia doskonale ucieleśnia aktualną transformację marki. W widoku nowego modelu z lotu ptaka dominuje szklany dach z charakterystycznymi akcentami. Lakierowane słupki sprawiają, że dach wydaje się unosić nad nadwoziem. Ponadto harmonijne połączenie białego lakieru i złotych słupków dachowych daje wysokiej jakości efekt i odpowiada za elegancki wygląd naszego koncepcyjnego, elektrycznego SUV-a.

Nowy design smarta zachwyca - zbliżenie na dach auta i maskę.
Nowy design smarta zachwyca

Smart narodził się z wizją dążenia do najlepszych rozwiązań dla przyszłości mobilności. Ponadto równolegle do nowej interpretacji swojego designu smart pracuje nad modelem sprzedaży i dystrybucji. Za sprawą podejścia opartego na danych smart nawiąże bezpośredni kontakt z nabywcami oraz fanami i zaoferuje im przejrzystą, wygodną ścieżkę klienta. Przede wszystkim realizowaną za pośrednictwem wielu kanałów. Przyszli partnerzy handlowi będą mogli jeszcze bardziej skoncentrować się na zapewnieniu jak najlepszych doświadczeń w ramach sprzedaży i posprzedaży.

Źródło: Mercedes-Benz

Przeczytaj także: Brakuje wykwalifikowanych pracowników na rynku pracy

Brakuje wykwalifikowanych pracowników na rynku pracy. Aż 81% pracodawców ma trudności ze znalezieniem pracowników. 8 na 10 pracodawców w Polsce twierdzi, że znalezienie pracowników z odpowiednimi kwalifikacjami jest dla nich wyzwaniem. W roku 2019 o tym problemie mówiło 70% organizacji. Natomiast w 2018 odsetek ten wynosił 51%. Najtrudniejsi do pozyskania są obecnie kandydaci z obszaru logistyki, produkcji przemysłowej oraz IT. Na rynku brakuje także pracowników administracji i obsługi biura oraz osób zajmujących się obsługą klienta.

W skali globalnej o niedoborze talentów mówi 69% organizacji, a Polska jest w pierwszej dziesiątce rynków, gdzie o nowe ręce do pracy jest najtrudniej. Jak wynika z badania „Niedobór talentów”, opracowanego przez ManpowerGroup, największym wyzwaniem dla firm jest obsadzanie stanowisk pracownikami logistycznymi. Kolejną trudną do zrekrutowania grupą zawodową są pracownicy obszaru produkcji przemysłowej. W najnowszej analizie przedsiębiorcy zwracają również uwagę na niedobór pracowników IT oraz odpowiednio wykwalifikowanych pracowników administracji i obsługi biura, a także osób zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta.