W najnowszej edycji rankingu „Global 500 na rok 2020”, Mercedes-Benz po raz kolejny zdobył tytuł najcenniejszej marki samochodów na świecie
Marka Mercedes-Benz okazała się również najcenniejszą marką B2C w Europie. W trakcie tegorocznego badania przeanalizowano 500 marek. Mercedes-Benz jest marką wycenioną na 65 miliardów dolarów (o 7,8% więcej niż w 2019 r.). Tym samym w najnowszej edycji pełnego rankingu zajmuje 11 miejsce. To oznacza, że poprawił swoją zeszłoroczną lokatę o dwie pozycje. O awansie w rankingu zadecydowały charakterystyczne dla Mercedesa cechy, takie jak jakość premium oraz siła innowacji. Nie wspominając o wzrostach sprzedaży.
„Po awansie w rankingu »Best Global Brands« firmy Interbrand jesteśmy dumni, że Mercedes-Benz kontynuuje postęp również w zestawieniu »Global 500 2020«” – powiedziała Bettina Fetzer, szefowa marketingu Mercedes-Benz Cars. „To efekt świetnych wyników pracy całego zespołu, a jednocześnie zachęta do ponownego bycia na czele w przyszłym roku”.
Tegoroczny ranking „Global Brand Finance 500” można znaleźć na stronie:
https://brandfinance.com/knowledge-centre/reports/brand-finance-global-500-2020/.