Mercedes-Benz motoryzacyjną Top Marką 2021! W tegorocznej, czternastej edycji rankingu Top Marka 2021, Mercedes-Benz okazał się ponownie najsilniejszą medialnie marką motoryzacyjną. W ogólnym zestawieniu zajął 10. miejsce.

Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” ogłosiły dziś wyniki największego na rynku rankingu medialności marek. XIV edycja badania Top Marka objęła w swoim zestawieniu 500 marek z 50 branż. Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, internetu, radia, telewizji i mediów społecznościowych opublikowane w okresie od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021. Łącznie było to ponad 108 mln informacji.

Mercedes-Benz motoryzacyjną Top Marką 2021! - dwa auta zaparkowane na drodze.
Mercedes-Benz motoryzacyjną Top Marką 2021!

W badaniu wybrano 50 branż najczęściej wspominanych w mediach. Z każdej branży wyłoniono 10 najbardziej medialnych brandów. Przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki decydujące o sile marki. Raport uwzględnił rankingi branżowe oraz klasyfikację wszystkich 500 marek. Pięćdziesiąt najsilniejszych medialnie otrzymało tytuł i statuetkę Top Marka 2021.

W kategorii marek motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął Mercedes-Benz. Zaś w rankingu obejmującym wszystkie badane branże, marka uplasowała się na wysokim 10. miejscu.

Przede wszystkim tak wysoka pozycja w polskim zestawieniu najsilniejszych medialnie marek 2021 to rezultat przemyślanej strategii. Ponadto doskonałej pracy działów komunikacji i marketingu. Znajduje to także odzwierciedlenie w pozycji marki w prestiżowym rankingu „Best Global Brands 2021”. Jako jedyna marka samochodów luksusowych, Mercedes-Benz znalazł się w pierwszej dziesiątce zestawienia.

Do sukcesu marki z pewnością przyczyniała się fabryka Mercedesa w Jaworze, która produkuje silniki konwencjonalne oraz baterie elektryczne.

Źródło: Mercedes-Benz

Przeczytaj także: Ceny prądu w górę – Szczerze o pieniądzach odc. 88

O 20% a może nawet o 40% według niektórych ekspertów może zdrożeć prąd w najbliższym czasie. To napędza rozwój fotowoltaiki. I tej wielkoskalowej, w którą inwestują duzi przedsiębiorcy i tej indywidualnej zakładanej na dachach własnych domów. O ogromnym zainteresowaniu świadczy fakt, że budżet na dofinansowania w drugim naborze został wyczerpany przed czasem a procedowanie złożonych w NFOŚIGW wniosków o dotację trwa nawet 6-7 miesięcy. Od odnawialnych zródeł energii nie ma już odwrotu mówi w najnowszym odcinku programu  @Szczerze o pieniądzach  Albert Durda – Prezes Zarządu Happy Energy a zaprasza Ernest Bodziuch.