• Unikalny flakon wody perfumowanej Mazda Soul of Motion przekazany został na licytację na rzecz 26 finału WOŚP
  • Zapach unisex stworzony przez Shiseido i flakon zaprojektowany przez Mazdę to efekt współpracy inspirowanej wzornictwem Kodo – Dusza Ruchu

Mazda Motor Poland wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i przekazuje na licytację flakon wody perfumowanej, niedostępny w sprzedaży.

Zapach Soul of Motion stworzony przez Shiseido specjalnie dla Mazdy można licytować do 14 stycznia na http://aukcje.wosp.org.pl/woda-perfumowana-mazda-soul-of-motion-by-shiseido-i5799724

Mazda postrzega swoje samochody jako dzieła sztuki. Kierunki tej sztuki wyznacza filozofia projektowania KODO — Dusza Ruchu, której ideą jest ożywienie pojazdów dzięki nasyceniu ich kształtów dynamiczną energią i witalnością żywych, aktywnych istot. Firma nieustannie doskonali stylistykę KODO, odwołując się do rozmaitych zmysłów.

Woda perfumowana Soul of Motion stała się sławna nie tylko ze względu na zapach, ale także niepowtarzalne, ascetyczne opakowanie. Szklany flakon jest ukryty w osłonie, której delikatnie zakrzywione powierzchnie wywołują wrażenie napięcia i oczekiwania, podobnie, jak utrzymany w stylistyce KODO wygląd zewnętrzny Mazdy. Chromowana osłona wykonana jest niezwykle precyzyjnie, a nieskazitelna powierzchnia z niezwykłą głębią daje efekt odbicia otoczenia. Flakon zdobył uznanie międzynarodowych ekspertów w dziedzinie wzornictwa, wygrywając złotą nagrodę iF Design Award 2017 w kategorii opakowań.

W kompozycji zapachu dominują nuty drzewne wyrażające siłę, skórzane — ze względu na ich witalność i różane kojarzące się z pasją i namiętnością. Aby uzyskać charakterystyczne dla samochodu wrażenie metalu, twórcy perfum dodali owocowe akordy limonki i czarnej porzeczki. Delikatne muśnięcie róży Sutter’s Gold odzwierciedla natomiast nieustanną innowacyjność Mazdy i globalny zasięg firmy. Hybrydowa róża herbaciana, stworzona z połączenia róż Wschodu i Zachodu wyróżnia się zmieniającymi się w czasie kolorem i zapachem.

„Niezwykle pozytywna, spontaniczna energia Orkiestry i wymierne społecznie efekty jej grania zasługują na każde wsparcie, dlatego zdecydowaliśmy się przekazać ten wyjątkowy flakon wody perfumowanej Soul of Motion na licytację. Wierzymy, że piękny przedmiot znajdzie hojnego właściciela, bo Soul of Motion w swoim pełnym wymiarze to pozytywne emocje i szlachetna wrażliwość – podobnie jak finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ” –mówi Szymon Sołtysik, Dyrektor PR Mazda Motor Poland.

Licytacja wody perfumowanej Mazda Soul of Motion trwa do 14 stycznia 2018 do godz. 12:00

http://aukcje.wosp.org.pl/woda-perfumowana-mazda-soul-of-motion-by-shiseido-i5799724