Mazda daje 6 lat gwarancji na samochody. Nowe auta japońskiej marki, które wyjechały z oficjalnej sieci dealerskiej Mazda Motor Poland od 1 września 2022 r., objęte zostały 6-letnią gwarancją do limitu przebiegu 150 000 km, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze.

Wydłużenie okresu gwarancyjnego do 6 lat lub 150 000 km znacząco zwiększa konkurencyjność rynkową Mazdy. Rozszerzona gwarancja obowiązuje w całej Europie. Dotyczy wszystkich podzespołów samochodu objętych do tej pory 3-letnią gwarancją z limitem do 100 000 km. Co więcej, udzielana jest na każdy model Mazdy: od miejskiej Mazdy2 Hybrid, po debiutujący właśnie w salonach sprzedaży flagowy model SUV – Mazdę CX-60 PHEV.

Mazda daje 6 lat gwarancji na wszystkie nowe samochody - biały samochód na drodze.
Mazda daje 6 lat gwarancji na wszystkie nowe samochody

Marka oferuje jeden z najdłuższych okresów ochrony na polskim rynku. 6 letni okres gwarancji będzie miała korzystny wpływ na komfort użytkowania samochodów. Ponadto przyczyni się do zwiększenia ich wartości przy odsprzedaży.

Jednocześnie, klienci, którzy odebrali nowe samochody przed 1 września mogą w punktach dealerskich Mazdy w całej Polsce odpłatnie wydłużyć okres obowiązywania dotychczasowej gwarancji o dodatkowe 36 miesięcy, korzystając z 3 lat gwarancji ubezpieczeniowej przygotowanej przez markę Mazda wspólnie z firmą Car Garantie.   

Źródło: Mazda

Przeczytaj także: Mazda Kodo: minimalistyczne wzornictwo – maksymalna przyjemność

Mazda Kodo: minimalistyczne wzornictwo – maksymalna przyjemność. Cały XX wiek funkcjonował w oparciu o założenie, że szczęście bierze się z jak największej liczby dóbr. Jednak z czasem szerokie grono ludzi zaczęło zdawać sobie sprawę, że ta obietnica szczęścia jest iluzją. Im więcej posiadasz, tym mniej szczęścia przynosi każda kolejna rzecz – i tym bardziej stajesz się zależny od posiadania jeszcze więcej. A co gorsza, odciąga cię to od szczęścia. Te zaś płynie z obcowania z wymiarem niematerialnym. Takim jak cieszenie się naturą, miłością, przyjaźnią lub dążenie do mądrości i rozwoju osobistego. W skrócie: nastawienie na posiadanie „więcej, więcej, więcej” nie jest koncepcją zrównoważoną. Ani na poziomie osobistego szczęścia, ani w odniesieniu do globalnych zasobów i wpływu na klimat.

W coraz bardziej skomplikowanym świecie wielu ludzi pragnie powrotu do prostoty. Dlatego też postawy minimalistyczne, takie jak simple living, uosabiane przez wybitne osobistości, jak choćby Marie Kondo, stają się obowiązującymi trendami, ale nie są to współczesne odkrycia.