Home Biznes Cyfrowa rewolucja sposobem na oszczędności w biznesie

Cyfrowa rewolucja sposobem na oszczędności w biznesie

Przedsiębiorcy, którzy chcą budować swoją przewagę konkurencyjną, wychodząc także naprzeciw wymaganiom współczesnych klientów, coraz częściej decydują się na komunikację oraz promocję za pośrednictwem nowoczesnych mediów cyfrowych. Plakaty i ulotki skutecznie zastępowane są nowymi technologiami takimi jak Digital Signage.

Totemy informacyjne, ekrany multimedialne są doskonałym sposobem na przekazanie informacji, prezentację usług czy produktów z oferty. Zapewniają oszczędność czasu i pieniędzy, bo w wielu przypadkach zastępują pracę człowieka, a przy tym świetnie się prezentują i są łatwe w obsłudze. Biura, sklepy czy punkty usługowe nie muszą już ginąć pod stertami porozrzucanych magazynów i ulotek, które zbierają kurz i szybko tracą na aktualności. Infokioski wyświetlają tylko najświeższe treści, zebrane w jednym miejscu, czytelne i przyciągające uwagę.

Zastosowanie Digital Signage w biznesie ma także wymiar ekologiczny. Nowe technologie pozwalają na oszczędność papieru, którego produkcja nie jest przyjazna dla środowiska. Pochłania bowiem duże ilości energii, ponadto do jego wyrobu wykorzystuje się blisko połowę drewna będącego w obrocie handlowym na całym świecie. Część pochodzi z racjonalnie gospodarowanych zasobów leśnych, jednak większość jest pozyskiwana poprzez nielegalną wycinkę drzew, a także z upraw monokulturowych na potrzeby przemysłowe.[1]

Koncerny papiernicze uwalniają także do pobliskich wód oraz powietrza wiele szkodliwych substancji chemicznych i wytwarzają odpady, które potem zalegają na składowiskach.

Rewolucja cyfrowa w biznesie stała się nieodłącznym elementem współczesnego świata, gdzie społeczeństwo nastawione jest nie tylko na innowacje i rozwój technologii, ale również świadome zagrożeń wobec środowiska, jakie płyną z przestarzałych technik informowania.

Dzisiejsza komunikacja z klientem to niedrogi, skuteczny, nieinwazyjny i atrakcyjny sposób dotarcia do odbiorcy, bez potrzeby generowania wysokich kosztów i szkodliwego wpływu na środowisko naturalne. Dlatego technologia Digital Signage ma tak wielu zwolenników i wciąż rośnie jej popularność w biznesie – wyjaśnia Marcin Springer, Prezes Strong Signage.

[1] http://ekonsument.pl/a66525_przemysl_drzewno_papierniczy.html

źródło: Strong Signage