Program „Projektant Korzyści” otrzymał główną nagrodę w kategorii The Best B2b Loyalty Scheme (on Reseller’s Market) podczas dziewiątej edycji Poland&CEE Customer Loyalty Summit w Krakowie, który odbył się w dniach 19-20 kwietnia w Krakowie.

Program „Projektant Korzyści” jest prowadzony na platformie o tej samej nazwie, która służy komunikacji z partnerami biznesowymi firmy Amica – właścicielami studiów mebli kuchennych. Firma produkująca sprzęt AGD stworzyła ją by umożliwić intuicyjne i sprawne zamawianie swoich produktów przez projektantów pracujących w studiach kuchni, a także by oddziaływać na klientów B2B w obszarze motywacyjnym (mechanizm programu lojalnościowego), edukacyjnym (elementy e-learingowe) oraz emocjonalnym (program z elementami rywalizacji:  Tour de Amica design).

Podczas Poland&CEE Customer Loyalty Summit w Krakowie wybieranych jest 5 najlepszych projektów lojalnościowych, natomiast w kategorii B2B nagradzany jest tylko jeden – najlepszy z najlepszych. W ostatnim czasie to już druga tak prestiżowa nagroda dla działań B2B prowadzonych przez markę Amica, realizowanych razem z agencją H2H.tech – mówi Magdalena Kościuk z Amica Handel i Marketing.