Firma Miele, oferująca najwyższej klasy, innowacyjne urządzenia AGD, otworzyła swój salon w Trójmieście. Drugi w Polsce Miele Experience Center działa w gdańskim Olivia Business Centre.

Największa ekspozycja urządzeń marki Miele w północnej Polsce zrealizowana została w przestrzeni ponad 220 mkw. Goście Miele mają do dyspozycji m.in. strefę wystawową z multimedialnym systemem wizualizacji, miejsce spotkań przy kawie, a także strefę aktywnej kuchni. To właśnie tam, podczas warsztatów i pokazów kulinarnych prowadzonych przez wybitnych szefów kuchni, można doświadczyć możliwości urządzeń Miele przeznaczonych do zabudowy kuchennej. Dodatkowo, w aktywnych strefach pralnictwa i odkurzaczy goście mogą na miejscu przetestować urządzenia każdej kategorii. W dokonaniu najlepszego wyboru pomocny jest profesjonalny zespół doradców klienta wspierany przez nowoczesny system wizualizacji wybranych modeli.

Miele Experience Center to nie tylko showroom dla osób pragnących wyposażyć mieszkania i domy w najwyższej jakości urządzenia, ale także idealne miejsce dla architektów i projektantów wnętrz. To przestrzeń, w której przy doskonałej kawie mogą omówić z doradcą potrzeby klientów poszukujących innowacyjnych i niezawodnych rozwiązań.

„Wybierając urządzenia AGD do swoich domów, klienci kierują się wieloma czynnikami. Oprócz jakości i niezawodności bardzo ważna jest możliwość zobaczenia i dotknięcia poszczególnych modeli, sprawdzenia, jak funkcjonują w praktyce. Do tej pory taką możliwość mieli głównie mieszkańcy Polski centralnej w Miele Experience Center w Warszawie. Oczywiście wybrane linie produktów dostępne są w sieciach sprzedaży, jednak pełna oferta znajduje się w firmowym salonie, gdzie można zakupić również odpowiednie akcesoria oraz detergenty marki Miele. Dlatego chcąc dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, firma Miele otworzyła swój nowoczesny salon w Gdańsku.” – mówi Marcin Szot, Direct Sales Manager, Miele Polska.

Salon jest otwarty od poniedziałku do soboty. Szczegóły na www.miele.pl.

zdjęcia: Katarzyna Seliga-Wróblewska, Marcin Wróblewski / Foto: Miele

 

Zobacz też:

IFA: innowacje w AGD, które niebawem wkroczą do polskich sklepów