Japońska marka udoskonala swój flagowy model Mazda 6. Zmiany obejmują wprowadzenie specjalnej edycji Mazdy 6 20th Anniversary, która ma upamiętnić 20. rocznicę wprowadzenia na rynek pierwszej generacji modelu Mazda 6.
We wszystkich wersjach gamy Mazdy 6 poprawiono komfort jazdy poprzez dodanie systemów wspomagania kierowcy i elementów zwiększających wygodę prowadzenia. Ponadto wzbogacono model o nowe edycje specjalne – limitowaną Mazda 6 20th Anniversary oraz wersję Homura. W ramach obecnych zmian modelowych odświeżono poszczególne wersje wyposażenia.
Mazda 6 20th Anniversary – nieskończona radość z jazdy
Mazda 6 idealnie wpisuje się w hasło marki, jakim jest radosne „Zoom-Zoom”. Ten model segmentu D uosabia radość z jazdy od samego początku, czyli od maja 2002 roku, kiedy to na rynek trafiła pierwsza generacja tej serii (w Japonii nazywa się Atenza). Mazda 6 przeszła dwie kompleksowe zmiany konstrukcyjno-stylistyczne. Wszystko po to, by konsekwentnie dostarczać przyjemność i radość z jazdy stanowiące nieodłączną wartość, której wszyscy szukamy w samochodzie.
Z okazji dwudziestolecia istnienia tego modelu jako wyraz uznania dla lojalnych klientów, koncern wprowadza limitowaną edycję 20th Anniversary. Doskonałe wykonanie i stylowa sylwetka sprawiają, że auto prezentuje się dostojnie. Ponadto dostarcza wyjątkowych wrażeń podczas prowadzenia dzięki ciągłym usprawnieniom technicznym na przestrzeni dwóch dekad. Teraz, kulminacyjnym efektem wszystkich dotychczasowych starań jest niesamowite funkcjonalnie auto o wysublimowanej elegancji, którego 100 egzemplarzy trafi na polski rynek.
Wersja Homura – siła unikalnych detali
Z kolei wersja specjalna Homura stanowi kolejny etap ewolucji tej popularnej linii zapoczątkowanej pod koniec 2020 roku. Oprócz niepowtarzalnych detali wewnątrz i na zewnątrz pojazdu zmodernizowana wersja modelu Homura wyróżnia się charakterystycznymi czarnymi przednimi i tylnymi skrzydłami, czarną dolną listwą przedniego zderzaka oraz czarnymi relingami dachowymi *1, dodatkowo podkreślającymi sportowy pazur tej linii.
Mazda pragnie tworzyć silne więzi z klientami, dlatego koncentruje się na kwintesencji motoryzacji. Innymi słowy, przyjemności z jazdy, z czym nierozłącznie związane jest zaangażowanie marki w dbałość o środowisko naturalne. Ponadto wzbogacanie pozytywnymi wrażeniami życia innych i budowanie wspierającego się wzajemnie społeczeństwa.
Źródło: Mazda