Jesienią 2022 roku na rynek wjedzie całkowicie nowa Honda Civic e: HEV. Jest to sportowy hatchback z układem pełnej hybrydy zawierającym funkcję samoczynnego ładowania. Legendarną dynamikę, stylistykę i technologię Civica uzupełni o porywającą moc pochodzącą z napędu elektrycznego.
Już niebawem polscy kierowcy będą mogli przekonać się o niezwykłym komforcie, jakości i fenomenalnych właściwościach jezdnych nowej Hondy Civic e: HEV. Długo wyczekiwana, jedenasta generacja modelu jest wyposażona wyłącznie w hybrydowy układ napędowy o łącznej maksymalnej mocy 184 KM. Ponadto imponującym, maksymalnym momencie obrotowym 315 Nm. W połączeniu z wyjątkowo niskim spalaniem, na poziomie od 4,7 l/100 km, Civic e: HEV wyznaczy nowe standardy na rynku aut kompaktowych.
Ceny modelu Civic e: HEV z 2022 roku
Ceny kultowego modelu zaczynają się od 139 900 zł dla wersji Elegance. Posiada ona w standardzie m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, przednie i tylne czujniki parkowania, kamerę cofania oraz siedmiocalowy wyświetlacz wielofunkcyjny.
Bogatsza wersja Sport wyposażona jest dodatkowo m.in. w sportowe pedały, światła przeciwmgielne LED. Ponadto czarne lusterka w kolorze fortepianowej czerni, czarne ramki okien oraz 18-calowe czarne felgi aluminiowe. Cena modelu zaczyna się od 145 900 zł.
Najbogatsza wersja Advance dostępna będzie od 159 900 zł. Klienci, decydujący się na ten wariant, otrzymają audio klasy premium – system BOSE CenterpointTM, panoramiczny szklany dach, adaptacyjne światła drogowe (ADB) oraz zmodernizowany, 10,2-calowy wielofunkcyjny wyświetlacz. Wyposażenie dodatkowe obejmuje również 18-calowe felgi, wykończone w dwóch odcieniach czerni z diamentowym szlifem, pokryte skórą fotele i podgrzewaną kierownicę.
Warto wspomnieć, że wszystkie powyższe wersje w standardzie wyposażone są w udoskonalone, zaawansowane systemy bezpieczeństwa Honda SENSING. Każda z nich obejmuje także Android Auto i bezprzewodowy Apple CarPlay, a także bogaty wachlarz funkcji multimedialnych, podnoszących komfort użytkowania.
Źródło: Honda
Przeczytaj także: Elektryki zdobywają serca kierowców
Elektryki coraz bardziej w modzie. Pandemia trwale wpłynęła na naszą mobilność i zmniejszyła natężenie przemieszczania się. Jak wynika z badania EY Mobility Consumer Index 2022 podróży służbowych jest o 11% mniej niż przed pandemią, a prywatnych – 8%. Jeśli już zdecydujemy się gdzieś wyruszyć, coraz częściej wybieramy wygodę. 45% respondentów planuje kupić nowy samochód. Ponad połowa z nich (52%) chce nabyć auto z napędem elektrycznym.