LVMH i Google Cloud łączą siły w zakresie AI i chmury obliczeniowej. LVMH i Google Cloud ogłaszają strategiczne partnerstwo, by wspierać innowacje i opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze obliczeniowej. Wszystko po to, by umożliwić indywidualnym markom produktów luksusowych LVMH oferowanie klientom nowych, spersonalizowanych doświadczeń.
Partnerstwo pozwoli wykorzystać kreatywność, zasoby, możliwości technologiczne i uznaną pozycję obu firm na swoich rynkach. Współpraca między LVMH i Google Cloud opiera się na dostarczeniu zespołom marek LVMH (m. in. Moët & Chandon, Dom Pérignon, Veuve Clicquot, Louis Vuitton, Christian Dior Couture, Celine, Kenzo, Givenchy, Fendi, Marc Jacobs, Tiffany & Co, Sephora) nowych technologii sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML). Rozwiązania te usprawnią operacje biznesowe i pomogą w prognozowaniu popytu i optymalizacji stanów magazynowych. Ponadto także dzięki personalizacji poprawią doświadczenia klientów, spełniając przy tym najsurowsze wymogi LVMH w zakresie prywatności i bezpieczeństwa.
Wykorzystanie AI i chmury obliczeniowej w LVMH i Google Cloud
AI będzie w coraz większym stopniu oddziaływać na każdy element łańcucha wartości (value chain) w LVMH. Od rozwoju produktów, przez łańcuchy dostaw, po kontakty z pracownikami, partnerami i klientami. Firma będzie wykorzystywać najnowocześniejszą technologię Google Cloud. Ponadto światowej klasy narzędzia AI/ML, aby umożliwić rozwój nowych zastosowań biznesowych w dużej skali, spełniając przy tym najwyższe standardy klientów.
LVMH otrzyma również wsparcie Google Cloud w zakresie tworzenia dedykowanych, inkluzywnych programów podnoszenia kwalifikacji i certyfikacji w zespołach pracujących dla poszczególnych marek. Aby przyspieszyć rozwój i innowacje w tym zakresie, obie firmy planują dodatkowo uruchomić w Paryżu Akademię Danych i Sztucznej Inteligencji.
W ramach partnerstwa, LVMH będzie również korzystać z Google Cloud w celu modernizacji elementów swojej infrastruktury IT. Co poprawi zwinność, bezpieczeństwo, efektywność kosztową i zapewni wydajność na dużą skalę. Dzięki czemu możliwa będzie realizacja nawet najambitniejszych projektów biznesowych.
Źródło: LVMH