Amazon szykuje 650 nowych miejsc pracy. Gigant rynkowy w Polsce rozpoczął działalność w 2014 roku i stworzył ponad 18 000 stałych miejsc pracy. Liczba ta wciąż rośnie. Obecnie Amazon ogłosił dziś plany utworzenia w Polsce do końca 2021 roku 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta.
Dział Obsługi Klienta działa w ponad 140 lokalizacjach na całym świecie, zapewniając wielokrotnie nagradzaną obsługę klienta w 18 językach. Funkcjonuje m.in. w oparciu o szybko rozwijający się wirtualny zespół obsługi klienta Amazon, w którym pracownicy pracując z domu, cieszą się elastycznością i swobodą pracy w miejscu, które im odpowiada.
Zespół Obsługi Klienta zapewnia 24/7 wsparcie dla klientów na całym świecie, odpowiadając na ich pytania przez telefon, e-mail i czat na żywo oraz wykorzystując najnowocześniejsze narzędzia do dostarczania skutecznych rozwiązań.
Nowe stanowiska będą obejmowały wirtualnych i stacjonarnych pracowników, obsługujących klientów polskojęzycznych, jak również niemiecko-, francusko- i włoskojęzycznych. Zwiększenie zatrudnienia jest następstwem uruchomienia nowego centrum obsługi klientów w Gdańsku, które działa od początku marca, a więc od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego on-line Amazon.pl.
Informacje o stanowiskach pracy
Firma przede wszystkim chcemy zapewnić pracownikom pełne wsparcie. Niezależnie od tego, czy będą pracować zdalnie czy stacjonarnie, chce, by czuli się częścią organizacji. Ponadto mogą liczyć na pomoc przez cały czas pracy.
Kandydaci ceniący pracy w domu będą mogli ubiegać się o stanowiska wirtualne. Podczas gdy ci, którzy wolą pracować w biurze, mogą znaleźć pracę w biurze w Gdańsku. Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta nie jest warunkiem koniecznym, ale kandydaci powinni biegle posługiwać się językiem polskim, francuskim, niemieckim lub włoskim (w zależności od rynku, który będą obsługiwać).
Benefity pracownicze w Amazon
Wybrani kandydaci otrzymają od pierwszego dnia pracy atrakcyjny pakiet wynagrodzeń, na który składa się wynagrodzenie godzinowe oraz benefity. Przede wszystkim ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program pomocy pracowniczej, zniżki i inne. Osoby zatrudnione otrzymają również światowej klasy szkolenia i regularne wsparcie, które pomogą im odnieść sukces w pracy i rozwijać karierę.
Amazon stworzył stronę internetową, na której kandydaci mogą dowiedzieć się więcej o poszczególnych stanowiskach i na nie aplikować: amazon.jobs/poland-cs
Źródło: Amazon