Z witaminą C, z witaminą D, z magnezem… i wiele innych. Polacy coraz częściej wybierają napoje, które wzmacniają odporność. To z pewnością niespodziewany efekt pandemii koronawirusa. Rynek bardzo szybko rośnie. Krynica Vitamin S.A. wytwarzająca takie napoje, ze względu na zapotrzebowanie, regularnie zwiększa swoją produkcję.
Pandemia koronawirusa spowodowała, że zmieniło się nie tylko nasze codzienne funkcjonowanie, ale także nasze nawyki żywnościowe. Dezynfekcja i częsta higiena stały się naszymi codziennymi rytuałami. Płyn dezynfekujący czy też żel każdy ma teraz pod ręką. Inaczej robimy też zakupy, częściej zastanawiając się nad tym, co wkładamy do koszyka. Bardzo dobrze widać to na przykładzie rynku napojów.
W tym momencie dla konsumenta ważne są dodatkowe właściwości napoju. W związku z tym stworzyliśmy w naszej ofercie napoje z tzw. „plusem” – tłumaczy Marta Lewandowska Product Development Manager, Krynica Vitamin S.A.
Podzieliliśmy je na trzy grupy produktowe. Chodzi o napoje z witaminami C i D a także o produkty kojące nasze nerwy, czyli napoje zawierające magnez i witaminy z grupy B. To oczywiście nie są produkty lecznicze, ale wspomagające naszą odporność, pozwalające po ich spożyciu czuć, ze nasz organizm jest dodatkowo wspomagany – dodaje Marta Lewandowska Product Development Manager, Krynica Vitamin S.A.
To wzmożone zapotrzebowanie na napoje wzmacniające organizm przekłada się na funkcjonowanie spółki. „Z dnia na dzień pracujemy coraz więcej” – mówi Piotr Czachorowski, Prezes Zarządu Krynicy Vitamin S.A.
Spółka oprócz napojów produkuje także płyny i żele odkażające. Dzięki budowie kolejnego segmentu produktów, rozwój Krynicy Vitamin S.A. gwałtownie przyspieszył. Ostatnio opublikowane wstępne wyniki półroczne w sposób gigantyczny pozytywnie zaskoczyły rynek. To miało swoje odzwierciedlenie na Giełdzie Papierów Wartościowych, gdzie akcje zdrożały o ponad 200%.