Stacje serwisowe Mazdy w całej Polsce sukcesywnie wdrażają innowacyjną usługę serwisową SkyVIDEO. To platforma, która pozwala na zdalny kontakt z Klientem podczas obsługi samochodu. Ponadto daje możliwość podjęcia decyzji o zleceniu dodatkowych napraw online w prosty i przejrzysty sposób. Po pierwsze po rozpoczęciu przeglądu i zdiagnozowaniu ewentualnych usterek, doradca serwisowy nagrywa filmy i opisując zakres przeprowadzonych prac oraz stan najważniejszych podzespołów auta. Po drugie wskazuje na nich elementy wymagające wymiany lub naprawy. W rezultacie do Klienta trafiają w sumie 4 nagrania z relacją z przebiegu wizyty i wyceną konkretnych usług w prostej, przystępnej formie. Ponadto klient może zaznaczyć odpowiednie „okienko”, by zdalnie zlecić serwisowi wymianę konkretnej części. Przede wszystkim bez konieczności dodatkowego kontaktowania się z doradcą, lub odrzucić propozycję dodatkowej usługi.

„Ograniczenia w ruchu i rutynowych aktywnościach, które narzuciła nam wszystkim epidemia COVID-19 to właściwy czas na wdrażanie odpowiedzialnych innowacji. Usługa SkyVIDEO pozwala naszym Klientom na w pełni bezpieczną, całkowicie zdalną weryfikację rekomendowanych usług serwisowych. Akceptacja kosztorysów i komunikacja
z pracownikami serwisu odbywa się online, co przyspiesza proces decyzyjny i pozwala Klientom weryfikować na bieżąco postęp prac. To także jeden z elementów budowania naszego wizerunku marki aspirującej do premium.”
– podkreśla Rafał Badowski, Dyrektor Aftersales i Customer Experience Mazda Motor Poland.

Stacje serwisowe Mazdy z innowacyjną usługą SkyVIDEO-dwa auta czerwone i szare stoją zaparkowane na drodze przed salonem.
Stacje serwisowe Mazdy z innowacyjną usługą SkyVIDEO

SkyVIDEO jest idealnym uzupełnieniem zdobywającej coraz większą popularność usługi Door-to-Door. Usługa ta polega na odbiorze Mazdy od Klienta przez przedstawiciela wybranych ASO i odstawieniu auta po wykonaniu przeglądu. Dzięki temu właściciel samochodu może bezpiecznie wykonać niezbędne czynności obsługowe pozostając w domu. Jednocześnie ma pełen wgląd w przebieg prac i łatwość w podejmowaniu decyzji co do ich zakresu.

Usługę SkyVIDEO wdrożyły już stacje serwisowe Mazdy:

  • Bednarscy Toruń
  • Bednarscy Poznań
  • Bemo Warszawa
  • BMG Goworowski Gdynia
  • Bołtowicz Warszawa
  • Gołembiewscy Białystok
  • Mirai Sosnowiec
  • Mirai Zabrze
  • Nordic Bydgoszcz
  • Odyssey Warszawa
  • WTM Długołęka k/Wrocławia

Posiadanie sprawnego samochodu jest szczególnie ważne w obecnej sytuacji, więc stacje serwisowe Mazdy w całej Polsce zapraszają do umawiania się na okresowe przeglądy, naprawy oraz sezonową wymianę opon. Godziny pracy każdego serwisu dostępne są na stronie https://www.mazda.pl/covid/#godziny i aktualizowane codziennie wraz z wprowadzanymi zmianami. Aby zapewnić Klientom oraz pracownikom stacji najwyższy standard bezpieczeństwa, Mazda wdrożyła szereg środków zaradczych i profilaktycznych. Wszystko po to by, pomimo niedogodności wynikających z pandemii, korzystanie z usług serwisowych odbywało się w sposób bezpieczny. Do wprowadzonych zabezpieczeń należy m.in. zamykanie kluczyków w jednorazowych woreczkach strunowych na czas wizyty samochodu w ASO. Ponadto dezynfekcja i ozonowanie wnętrz po zakończeniu każdej usługi serwisowej.

Źródło:mazda-press.com/pl/