Sklep internetowy Moliera2.com, wraz z końcem marca wyszedł z pionierską inicjatywą wsparcia przedsiębiorców z branży fashion, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji z powodu ograniczeń handlowych. To już kolejny raz, kiedy Moliera2.com angażuje się społecznie. W ubiegłym roku sklep zorganizował akcję #DzienSzpilek, dzięki której przekazał ponad 30 000 zł na walkę z rakiem.
Ogólnopolska kampania outdoor #Moliera2iPrzyjaciele ma na celu dotarcie do jak największego grona firm z branży modowej potrzebujących wsparcia. Przede wszystkim po to, dać im szansę na przetrwanie i utrzymanie płynności finansowej w ciągu najbliższych trudnych miesięcy. Projekt zakłada możliwość sprzedaży produktów w sklepie internetowym Moliera2.com. Kierowany jest do przedsiębiorców z branży fashion, którzy ze względu na obostrzenia, zmuszeni byli zamknąć stacjonarne punkty sprzedaży.
#Moliera2iPrzyjaciele kampania outdoor
Inicjatorzy projektu po raz kolejny postawili na wzmocnienie przekazu poprzez kampanię OOH, realizowaną we współpracy z Braughman Media Group.
Twórcy zdecydowali się na minimalistyczny, a jednocześnie ekspresyjny przekaz, w osiągnięciu którego posłużyli się emotikonami reprezentującymi wachlarz pozytywnych emocji. Komunikat jasno wskazuje, że działając razem i pozostając dobrej myśli jesteśmy w stanie pokonać przeciwności. Jednocześnie odnaleźć pozytywne aspekty wynikające z inicjatyw takich jak projekt #Moliera2iPrzyjaciele.
– Zależało nam, aby postawić na optymistyczny przekaz, dać powody do uśmiechu nawet w tych niedogodnych dla wszystkich czasach. Postawienie na emotikony w layoucie reklamowym to forma infografiki, czytelnej dla obecnego pokolenia osób korzystających ze smartfonów – mówi Arkadiusz Młynarczyk, Business Development Manager Moliera2.com.
Dzięki natychmiastowej reakcji i sprawnemu wdrożeniu projektu, już dzisiaj na platformie Moliera2.com swoje kolekcje sprzedaje ponad 50 polskich marek. Wkrótce dołączą do nich kolejne.
– Jesteśmy niezwykle dumni, że projekt okazał się tak ogromnym sukcesem! Zainteresowanie wśród przedsiębiorców przerosło nasze początkowe oczekiwania. Dzięki świetnej organizacji i pracy naszego zespołu, połączyliśmy siły już z ponad 50 polskimi butikami i nie zwalniamy tempa. Cały czas przyjmujemy zgłoszenia i pozostajemy otwarci dla nowych marek – dodaje Arkadiusz Młynarczyk, Business Development Manager Moliera2.com.
Źródło:moliera2.com