Audi przedłużyło do roku 2022 umowę partnerską z Pucharem Świata w Narciarstwie FIS, umożliwiając całej serii dalsze używanie marki Audi w nazwie imprezy. W ten sposób, cztery pierścienie podkreślają swą silną pozycję partnera sportów zimowych na całym świecie. Szesnasty wspólny sezon pucharowy rozpocznie się już w najbliższy weekend, 28 i 29 października w Sölden w Austrii.

Dzień przed pierwszymi zjazdami Pucharu w Sölden, Audi dało nieoficjalny sygnał do startu kolejnego sezonu imprez narciarskich. Zorganizowało międzynarodowy briefing prasowy z udziałem sportowców i trenerów z piętnastu państw. Tematem głównym briefingu była zgoda Audi i Międzynarodowej Federacji Narciarskiej FIS, co do przedłużenia umowy partnerskiej dot. Pucharu Świata w Narciarstwie do sezonu 2021/2022 włącznie oraz dalszego używania marki i znaków Audi w nazwie imprezy.

– Jest nam niezmiernie miło ogłosić przedłużenie zgodnego i pełnego sukcesów partnerstwa, co szczęśliwie pokrywa się z otwarciem tegorocznego, olimpijskiego sezonu narciarskiego – powiedział Thomas Glas, szef działu Marketingu Sportowego AUDI AG – W rezultacie podpisanego porozumienia, Audi pozostanie w najbliższych latach jednym z czołowych partnerów sportów zimowych. Rola marki firmującej Puchar Świata w Narciarstwie, jest niewątpliwie jednym z głównych punktów naszego zaangażowania w te dyscypliny sportu.

Sezon narciarski, którego uwieńczeniem będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie rozegrane w lutym 2018 w Korei Południowej, rozpocznie się już w najbliższy weekend, slalomem gigantem w austriackim Sölden. Miejscem startu slalomu na lodowcu Rettenbach, będzie tzw. „Audi house” – symbol owocnej, zawiązanej już piętnaście lat temu współpracy.

 

 

 

Źródło: materiały prasowe firmy Audi