6 września 2016 roku Zarząd LPP SA podjął decyzję o rezygnacji z prowadzenia marki Tallinder.

 

Decyzja motywowana jest wynikami sprzedaży realizowanej przez salony Tallindera, które są zdecydowanie poniżej oczekiwań. Priorytetem spółki jest obecnie zdecydowana poprawa pozycji rynkowej marki Reserved. Poprawie wyników sprzedaży flagowej marki LPP podporządkowana została większość działań zarządu i zespołów zarządzających poszczególnymi działami tej marki. W ocenie zarządu obecna kondycja finansowa firmy nie pozwala na ponoszenie wysokich kosztów związanych z rozwojem marki Tallinder w długofalowej perspektywie.

Dotychczas otwarte w ośmiu miastach salony Tallindera oraz sklep on-line tej marki będą funkcjonować do lutego przyszłego roku, czyli do zakończenia sprzedaży kolekcji jesień-zima 2017. Większość pracowników centrali LPP, którzy zaangażowani byli w pracę dla marki Tallinder otrzymała propozycję pozostania w firmie. Zaplanowano również rozmowy z pracownikami salonów, którym LPP złoży propozycję pracy w sklepach pozostałych marek należących do firmy.

 

źródło: LPP