Właśnie zadebiutował nowy serwis internetowy – klubnieruchomosci.pl, który powstał w odpowiedzi na potrzeby wszystkich, którzy szukają wymarzonego mieszkania w rozsądnej cenie. To nowy start-up, który ma szansę zmienić rynek nieruchomości w naszym kraju.
„KlubNieruchomosci.pl jest pierwszym w Polsce klubem zakupowym w tej branży, który zapewnia swoim członkom dostęp do uprzywilejowanego zakupu mieszkań na rynku pierwotnym” – mówi Piotr Bagiński, jeden z inicjatorów projektu. „W ostatnich latach trendy konsumpcyjne zaczęły zmierzać w kierunku wyprzedaży i promocji – wszyscy szukamy okazji zakupowych i jest to całkiem racjonalne zachowanie. Klub Nieruchomości wyrósł właśnie z potrzeby klientów, dla których cena odgrywa kluczową rolę w procesie decyzyjnym dotyczącym zakupu. W naszym serwisie promocje nie występują „przy okazji”, ale są przywilejem każdego Klubowicza” – dodaje Piotr Bagiński.
Tylko promocyjne oferty
Ten innowacyjny serwis działa w oparciu o wyszukiwarkę, która przedstawia tylko promocyjne oferty różnych deweloperów z całej Polski. Każdy członek Klubu ma możliwość szybkiego znalezienia nieruchomości – ale tylko tych objętych promocjami. Może to być np. „sprzedaż flash”, która umożliwia kupno mieszkania w bardzo atrakcyjnej cenie, ale tylko w ustalonym przez dewelopera, krótkim terminie lub „okazje zakupowe”, dzięki którym Klubowicz dowiaduje się o dodatkowych korzyściach związanych z zakupem wybranego mieszkania, (np. taras lub miejsce postojowe gratis).
Wszystko w jednym miejscu
„Bez względu na to, czy ktoś szuka mieszkania dla siebie, dla rodziny, czy zamierza zainwestować w nieruchomość na wynajem – przystępując do Klubu Nieruchomości z niczym nie pozostanie sam. Partnerzy klubu oferują pomoc w wyborze odpowiedniego lokum, doradztwo w zakresie finansowania, przeprowadzenie przez proces kredytowy, rabaty na wykończenie oraz atrakcyjne zniżki na zakup wyposażenia lub ubezpieczenie mieszkania. Takie podejście jest innowacją na rynku nieruchomości – wystarczy, że należysz do Klubu, a nasi eksperci pomogą niemal we wszystkim” – podkreśla Katarzyna Miś, Brand Manager Klubu Nieruchomości.
W założeniu Klub ma też zmienić pojęcie obsługi sprzedaży. Współpracujący z serwisem deweloperzy zostaną wsparci dodatkową promocją swoich ofert oraz dedykowanym działem sprzedaży – zaangażowanymi w proces, doświadczonymi doradcami ds. nieruchomości. Jak wskazują pomysłodawcy projektu – Klub zapewnia kompleksową obsługę i wsparcie na każdym etapie, zarówno swoim członkom, jak i partnerom.