Home Wywiady Wear your Client’s shoes – jak dotrzeć do Klienta biznesowego

Wear your Client’s shoes – jak dotrzeć do Klienta biznesowego

fot. Hotel Narvil

fot. Hotel Narvil- fot. Hotel Narvil – Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalna Hotelu Narvil

Rynek spotkań biznesowych stale rośnie. Aby sprostać narastającym wymaganiom firm, hotele wyposażone w obiekty konferencyjne inwestują w modernizację infrastruktury oraz innowacje, by sprostać oczekiwaniom Klientów biznesowych. Starają się ich przyciągnąć zarówno ciekawymi ofertami konferencyjnymi, jak i rekreacyjnymi. Zdaniem ekspertów Hotelu Narvil Conference & Spa ważne jest poznanie potrzeb Klienta i przygotowanie się do rozmowy z nim jeszcze przed przedstawieniem oferty. W ten sposób łatwiej jest spersonalizować ofertę, zainteresować oraz pozyskać Klienta.

Jak dotrzeć do klienta biznesowego?

Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalna Hotelu Narvil, Hotelarz roku 2014: Kładziemy nacisk na monitorowanie konkretnych branż, firm z największym potencjałem konferencyjnym oraz działań konkurencji. Aktywnie obserwujemy rynek i pobieramy możliwie najwięcej danych z wielu źródeł. Stworzenie skutecznego działu sprzedaży aktywnej, który poszukuje nowych Klientów z jednoczesnym utrzymywaniem kontaktu ze stałymi Klientami było priorytetem w naszym Hotelu. Przygotowując ofertę stawiamy na ideę „Wear your Client’s shoes”. Staramy się postawić w roli Klienta i zebrać jak najwięcej informacji o tym, czego potrzebuje  i jaki cel pragnie osiągnąć. To pozwala na przygotowanie oferty, która w sposób efektywny i optymalnie skosztorysowany pozwoli na uzyskanie obopólnych korzyści Klienta, jak i Hotelu w relacji win-win.

Jak zatem pozyskać klienta biznesowego?

Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalna Hotelu Narvil:  Hotele biznesowe muszą zaskakiwać. Każdego roku muszą urozmaicać swoją ofertę, jeżeli chcą utrzymać wiodącą rolę na rynku. Tego oczekują Klienci, a zadaniem obiektu jest osiągnięcie zarówno swoich celów, jak i celów biznesowym Klienta. Tylko taki hotel ma szansę stać się liderem rynku.

 Jak zaangażować Klienta w niskim sezonie?

Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalna Hotelu Narvil: Posiadamy niezwykle bogate zaplecze usług niestandardowych. Zawdzięczamy to bliskości natury oraz rzeki Narew. To wyróżnia nasze usługi na tle konkurencji. Klienci latem zyskują u nas nowe możliwości aranżacji zarówno części rozrywkowej jak i samego spotkania z wykorzystaniem wszechobecnej zieleni oraz wody. Latem dodatkowe usługi w postaci plenerowych kolacji, kina letniego, wodnych atrakcji na rzece, czy dyskoteki dla grupy na plaży. Dodatkowo śledząc światowe trendy otworzyliśmy pod koniec ubiegłego roku Studio Aruana – kreatywną i designerską przestrzeń kulinarną, stworzoną z myślą o inspirujących spotkaniach biznesowych.