Home Wydawnictwa Savoir vivre w biznesie

Savoir vivre w biznesie

Książka „Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek”  Renaty Wrony – pomaga sprawnie przejść przez biznesowe savoir vivre bez popełniania faux pas. Autorka podpowiada jak czuć się pewnie, by  wyglądać odpowiednio do sytuacji oraz podkreślić swój profesjonalizm nie pozbywając się przy tym kobiecości.

–  Moja książka pomoże kobietom zbudować markę osobistą, która będzie prawdziwa i naturalna. Spójna, przekonująca i  nie będzie tylko sztucznym chwytem marketingowym. Po lekturze bez problemu uda się wykreować wizerunek osoby profesjonalnej i godnej zaufania – mówi autorka Renata Wrona.

Publikacja zawiera dużo skondensowanych porad oraz wiele pytań coachingowych.

Wierzę, że to właśnie odpowiednio zadane pytania, pozwalają nam się zastanowić nad sobą, ustalić cele i rozpocząć konkretne działania – dodaje Wrona.

Zapytaliśmy autorkę jakie błędy najczęściej popełniają kobiety w biznesie: brak im odwagi i umiejętności do asertywnego wyrażania swojej opinii, bez wstydu, nadmiernej skromności, ale także bez krytykowania i obrażania. Nie wszystkie zachowują się zgodnie z ogólnie przyjęta biznesową etykietą. Część ma problem z kompletowaniem biznesowej garderoby, tak by nie była zbyt smutna ani zbyt krzykliwa.

 

O autorce:

Renata Wrona – trenerka rozwoju osobistego i biznesu, Coach ICF. Autorka książki z zakresu sukcesu, rozwoju i relacji w życiu kobiety „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz wielu artykułów z zakresu budowania marki, komunikacji interpersonalnej i etykiety w biznesie.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, pomagając uczestnikom w osiąganiu najlepszych wersji samych siebie.