Home Praktyki HRM Program stażowy PepsiCo GO 2018 Trendsetter Challenge

Program stażowy PepsiCo GO 2018 Trendsetter Challenge

Firma PepsiCo uruchomiła program stażowy PepsiCo GO 2018 Trendsetter Challenge, rzucając wyzwanie przedsiębiorczym absolwentom z całej Europy i Afryki Subsaharyjskiej do zidentyfikowania nadchodzącego wiodącego trendu na rynku produktów żywnościowych i napojów.

Aplikujący do programu mają za zadanie opracować własny unikalny produkt spożywczy lub napój, albo rozwinąć któryś z produktów z oferty PepsiCo, a następnie przedstawić go PepsiCo i wyjaśnić, w jaki sposób można wprowadzić go na rynek. Finaliści będą mogli wziąć udział w rekrutacji na miejsce w jednym z programów stażowych w PepsiCo, w ramach zespołów Insight lub Digital. Do programu można aplikować do 20 lutego br.

Na szerszą skalę

Program jest obecnie realizowany na dziewięciu wiodących rynkach, w tym w: Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Belgii, Holandii, Serbii, Rumunii, Grecji, Rosji i RPA. Oznacza to, że najlepsi absolwenci rozpoczną międzynarodową karierę, mając możliwość współpracy z kolegami z całego świata, rozwijając niektóre z największych i najlepszych globalnych marek z branży FMCG.

– PepsiCo GO 2018 Trendsetter Challenge to ekscytująca platforma dla absolwentów. Dzięki niej mogą przedstawiać własne pomysły na biznes oraz nadać rozpędu ich karierze – mówi Becky Taylor, Starsza Dyrektor ds. Digital na Europę i Afrykę Subsaharyjską w PepsiCo.

Jak to działa?

W ramach konkursu kandydaci poddawani są trzystopniowej selekcji, trwającej 12 tygodni. Spośród nich, wybrani zostaną najlepsi, którym PepsiCo zaproponuje pracę na pełen etat.

Etap pierwszy: przedstawienie pomysłu

Pierwszy etap online polega na zarejestrowaniu się na stronie www.pepsico-go.com i przesłaniu koncepcji produktu, który według kandydata wpisze się w nadchodzące, wiodące trendy na rynku produktów żywnościowych i napojów. Należy też przedstawić odpowiednią argumentację oraz pomysł na wprowadzenie produktu na rynek. Można stworzyć zupełnie nowy produkt lub dostosować istniejący z aktualnej oferty PepsiCo.

Etap drugi: Mentorzy pomagają wcielać pomysły w życie

Spośród aplikacji, eksperci branżowi PepsiCo wybiorą najbardziej obiecujące pomysły. Ich twórcy otrzymają dostęp do globalnego portalu internetowego, gdzie będą pracować wspólnie z doświadczonym mentorem PepsiCo nad dalszym biznesowym rozwojem swojej koncepcji.

Etap trzeci: Finał

Twórcy najlepszych koncepcji biznesowych z drugiego etapu zapewnią sobie miejsce w finale i będą mogli przedstawić swój pomysł panelowi ekspertów rynkowych w PepsiCo. Każdy z finalistów będzie miał możliwość wzięcia udziału w rekrutacji na miejsce w jednym z konkurencyjnych programów stażowych w PepsiCo, w zespołach Digital i Insight.