Prawie 17 tysięcy biegaczy wzięło udział w niedzielę, 4 września, w piątej edycji charytatywnej sztafety Poland Business Run. Na starcie stanęli mieszkańcy: Krakowa, Poznania, Katowic, Łodzi, Warszawy, Wrocławia i Gdańska. Każdy z uczestników miał do pokonania 4-kilometrowy dystans. Wśród sponsorów i organizatorów biegu nie zabrakło marki SEAT.

 

Hiszpański producent zorganizował m.in. akcję „Pomagaj podwójnie z SEAT-em”. Inicjatywa była skierowana do drużyn zarejestrowanych na Poland Business Run. Aby wziąć w niej udział, należało zapisać się na stronie www.seatexperiencerace.pl i zaproponować hasło związane z wartościami marki SEAT, które najlepiej zdopinguje i zmotywuje drużyny do biegu.

Wkrótce spośród wszystkich haseł jury wybierze siedem najbardziej kreatywnych i zaprosi zwycięskie drużyny do udziału w specjalnym spotkaniu z najszybszymi SEAT-ami na Torze Poznań. Na laureatów czeka szybka jazda i niezapomniane emocje podczas SEAT EXPERIENCE RACE. Dodatkowo, za każde 100 drużyn, które zarejestrowało się w akcji, SEAT przekaże 1000 zł wsparcia dla Fundacji Jaśka Meli. Wyniki konkursu oraz kwota, która zasili konto fundacji zostaną podane na stronie www.seat-auto.pl. Ponadto w Poznaniu na stoisku SEAT-a uczestnicy mieli szansę poznać SEAT-a Ateca, pierwszego SUV-a marki, który łączy najnowsze rozwiązania technologiczne z niepowtarzalnym hiszpańskim designem i wysokimi osiągami. Dodatkową atrakcją były gadżety – oryginalne lampki przygotowane przez markę, dzięki którym biegacze są widoczni na drodze oraz kolorowe tatuaże z symbolami biegu i SEAT-a.

 

źródło: Seat