Ruszyła kolejna odsłona kampanii wspierającej projekt Polska Moda, który jest koordynowany przez Międzynarodowe Targi Poznańskie. W nowym spocie, promującym rodzimy przemysł odzieżowy i obuwniczy, pojawili się Julia Adamczyk i Bartosz Wójcik, tancerze You Can Dance.

Jak tłumaczą pomysłodawcy, projekt Polska Moda ma pomagać klientom w znalezieniu wysokiej jakości produktów stworzonych w 100% w Polsce. W nowej kampanii programu wystąpili tancerze You Can Dance – Julia Adamczyk oraz Bartosz Wójcik, którzy w swojej choreografii udowadniają, że konstrukcja oraz jakość materiałów noszonych ubrań i dodatków mają olbrzymi wpływ na wygodę. Hasło przewodnie kampanii „Znajdź swoją Miłość!” zachęca do poszukiwań najlepszego dla siebie kroju, modelu i marki.

Film promuje ideę „wybieram polskie”, pokazuje doskonałe konstrukcje, ale też różnorodność stylistyczną rodzimych producentów. W spocie pojawiają się stylizacje codzienne, koktajlowe, w stylu swobodnej elegancji i stroje wieczorowe. Chcieliśmy pokazać tym samym pełen przekrój firm, które zostały wyróżnione znakiem Polska Moda – wyjaśnia Edyta Bonin-Kanikowska, koordynator projektu.

W filmie można zobaczyć nowe kolekcje marek: Mapepina, Carl Verssen, Lanieri Fashion, Sempre, Kastor, Dorota Goldpoint, Gioiello, L’Ame de Femme i Vizard. Spot został nagrany w loftowych halach Międzynarodowych Targów Poznańskich. Za realizację odpowiada Poznańska Wytwórnia Filmowa.

Źródło:www.fashionbusiness.pl