Swarovski połączył siły ze słynnym Tokujinem Yoshioką, który jest autorem nowego konceptu wystroju salonów tej marki. Idea projektanta skupia się wokół motywu „Crystal Forest”, podkreślając nieskończone możliwości kryształu oraz głębokie związki firmy z naturą. Nowy design salonu Swarovski można podziwiać już w Złotych Tarasach.

Na zewnątrz motyw „Crystal Forest” pojawia się w formie niezliczonej liczby pryzmatów wykonanych ze stali nierdzewnej. Atmosfera wewnątrz butiku podkreśla wyrafinowany, poetycki świat, w którym klienci znajdą także powtarzające się elementy, takie jak kryształowe łabędzie czy panele ze zwisającymi sznurami kryształów przy wejściu. „Crystal Forest” to koncepcja przemawiająca do wielu zmysłów i dająca zwiedzającym możliwość zanurzenia się w blasku i niezmierzonej głębi kryształu.

Salon Swarovskiego w Złotych Tarasach ma powierzchnię 26 mkw. – Jest to dla nas wyjątkowy butik, ponieważ w tak małym wnętrzu wprowadziliśmy nasz koncept w wersji premium – materiały najwyższej jakości, wszystko ‘szyte na miarę’ i idealnie zabudowane – skomentowała Ewa Sereczyńska, Swarovski Poland Managing Director.

Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara.

 

źródło: Złote Tarasy