Ultimate Fishing Simulator na urządzenia VR wraz z dodatkami DLC miała swoją premierę na platformie STEAM w dniu 30.08.2019 r. o godz. 9.00 czasu polskiego (w formule wczesnego dostępu). Po ok. 72 godzinach dystrybucji sprzedaż wyniosła ponad 3,3 tys., a same koszty zwróciły się w ciągu pierwszych 3 godzin.

Ultimate Fishing Simulator VR to pierwsza premiera w grupie PLAYWAY S.A. na urządzenia VR. Gra należąca do Ultimate Games S.A. i wykonana przez wewnętrzny zespół Bit Golem. Największymi rynkami sprzedaży dla UFS VR są Japonia, Stany Zjednoczone i Chiny.

Dobra sprzedaż Ultimate Fishing Simulator VR spowodowała, że podjęliśmy decyzję o przyśpieszeniu prac nad budową własnego działu VR i wydawnictwem kolejnych gier na tej platformie. Zakładamy, że największe sukcesy sprzedażowe będą miały nasze symulatory – ocenia Mateusz Zawadzki, CEO Ultimate Games.

Przejście UFS VR z fazy wczesnego dostępu do wersji pełnej planowane jest do końca 2019 r. Szacowna sprzedaż w wersji pełnej w pierwszych dniach sprzedaży powinna być na wysokim poziomie.

Źródło: PLAYWAY

Przeczytaj także: