Home Innowacje Efektowna reklama w Twoim sklepie, dzięki modułom LED

Efektowna reklama w Twoim sklepie, dzięki modułom LED

W dniach 14–15 listopada odbyły się coroczne targi wyposażenia sklepów RetailShow 2018. Podczas dwudniowego spotkania branżowego obecna była także firma Statim Integrator, która zaprezentowała swój najnowszy, flagowy produkt – modułowe ekrany xLEDpro.

Statim Integrator istnieje na rynku od 1995 roku. Dziś firma jest bez wątpienia liderem w branży wielkoformatowych nośników LED w Polsce. Potwierdziła to ekspozycja marki na warszawskich targach Retail Show, które przyciągnęły tysiące gości chcących zobaczyć, jak zmieniają się dziś trendy w wyposażeniu sklepów i które z form promocji, mogą najskuteczniej przyciągnąć do punktów handlowych potencjalnych klientów.

– Doradzamy, projektujemy i wdrażamy – robimy to już od ponad 23 lat. W ciągu ostatnich kilku lat zainstalowaliśmy na terenie Unii Europejskiej ponad 400 ekranów LED o łącznej powierzchni przekraczającej 2000 m2. Nasze realizacje znajdują się w największych centrach handlowych w Polsce, Niemczech, Rumunii, Czechach, Chorwacji, Estonii, Anglii, Serbii i na Węgrzech – mówił podczas rozmowy z redakcją BiznesTuba, dyrektor sprzedaży w sektorze komercyjnym Karol Krajewski.

Na targach RetailShow, oprócz rozwiązań Digital Signage, Statim Integrator zaprezentował najnowszy produkt w swojej ofercie –  modułowe ekrany LED – pod własną marką xLEDpro. Charakteryzują się one ultracienką konstrukcją (mają tylko 5 cm grubości), a także kompaktowymi wymiarami – z łatwością można uzyskać proporcje 16:9, a w razie przepalenia choć jednej z diod – w sposób szybki można je wymienić. Same moduły wyróżniają się też jasnością i wyrazistością obrazu, zapewniając lepszą widoczność. Krystaliczny obraz, szeroki kąt widzenia 160 stopni, ale też komponenty o najwyższej sprawności energetycznej to kolejne atrybuty rozwiązania xLEDpro. Najnowszy produkt firmy Statim Integrator wejdzie na rynek w 2019 r.

Dotychczas, firmie Statim Integrator zaufały takie firmy jak MASPEX, ITI Neovision S.A, TUiR Warta S.A., Tubądzin oraz LPP S.A. (właściciel marek Reserved, CroppTown, House, Mohito i Sinsay).

 

Zobacz też fotorelację z targów RetailShow na naszym FB:

W biznesie nie tylko liczy się produkt czy usługa, ale także dobra ekspozycja! Potwierdziły to targi RetailShow, na…

Opublikowany przez BiznesTuba.pl Piątek, 16 listopada 2018