Pasażerowie mytaxi od początku kwietnia 2016 roku mogą cieszyć się dostępnością floty nowych aut marki premium. Na warszawskie ulice wyjechało właśnie pierwsze 20 Mercedesów-Benz Klasy B w barwach mytaxi. Jest to zapowiedź szerszej współpracy pomiędzy pionierem wśród aplikacji do zamawiania taksówek a należącym do Daimler AG liderem motoryzacji.

Komfort podróżowania nowym Mercedesem to nie jedyna zaleta nowej floty mytaxi. Mercedes Klasy B jest ekologiczny i spełnia normy Euro 6. Z myślą o pasażerach, ceniących sobie podróż w najwyższym standardzie i dążąc do ujednolicenia swojej floty, mytaxi zapowiada rozszerzyć liczbę samochodów marki premium jeszcze w tym roku.

Korzyści dla wszystkich

mytaxi Polska jako pierwsza usługa taxi podjęła współpracę z Mercedesem, który zyskuje tym samym popularyzację swojej marki w Polsce. Kooperacja mytaxi z Mercerdesem była naturalnym wyborem dla obu stron – Daimler AG, producent Mercedesa, jest jednocześnie stuprocentowym udziałowcem aplikacji mytaxi.

Na podjętej współpracy korzystają zarówno pasażerowie, jak i kierowcy mytaxi. Stawka
za kurs nowym Mercedesem wynosi tylko 2 zł za km. Z kolei stawka miesięczna dla kierowców mytaxi za leasing Mercedesa Klasy B wynosi ok. 1500 złotych brutto, łącznie z serwisem i ubezpieczeniem.

Stawki oferowane przez Mercedesa w ramach współpracy z mytaxi są dla naszych taksówkarzy konkurencyjne. Świadczenie usług nowymi Mercedesami na pewno znacznie zwiększy liczbę wykonywanych przez nich kursów, a tym samym opłacalność współpracy z mytaxi – mówi Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce. – Od kwietnia w mytaxi nowymi Mercedesami Klasy B jeździ 20 kierowców w Warszawie. Mamy jednak w planach powiększenie tej liczby do 100 jeszcze w tym roku.

Umacnianie pozycji mytaxi na rynku taxi

Aplikacja mytaxi od swojego startu w 2013 roku w Polsce zdołała już zgromadzić flotę około 1300 kierowców: ok. 1000 w Warszawie i 300 w Krakowie. Zeszły rok w Polsce był dla mytaxi przełomowym – liczba kierowców współpracujących z aplikacją potroiła się, głównie
za sprawą organizowanych przez mytaxi akcji zniżkowych oraz wzajemnemu polecaniu aplikacji zarówno przez pasażerów, jak i kierowców.

Już blisko 40% kierowców, współpracujących z mytaxi ma samochody oklejone naszymi barwami,
co świadczy o tym, że rozpoznawalność marki mytaxi wśród pasażerów realnie wpływa na zyski taksówkarzy. Tym, co przekonuje pasażerów do naszej aplikacji jest możliwość płatności bezgotówkowej – ¾ zleceń w mytaxi realizowanych jest z opcją płatności „Płać przez Aplikację”.
Jeszcze wiosną tego roku planujemy również start w kolejnym polskim mieście
– zdradza Krzysztof Urban, dyrektor zarządzający mytaxi w Polsce.

Wprowadzenie nowych Mercedesów Klasy B jest jednym z elementów strategii mytaxi, mającej na celu umocnienie pozycji tej aplikacji na polskim rynku taxi.

 

mytaxi