Firma Jantoń podpisała dnia 8 kwietnia umowę z Eastern Beverage Trading na wyłączną dystrybucję wódki Medoff w Polsce. Spółka planuje wprowadzić tę markę na polski rynek już w maju. Umowa jest jednym z elementów strategii rozwoju firmy, która rozbudowuje swoje portfolio produktowe m.in. w obszarze alkoholi wysokoprocentowych.

 Strategia naszej firmy oparta jest na długofalowym rozwoju, w tym rozwoju portfolio produktowego, które planujemy rozbudowywać m.in. w obszarze wyrobów spirytusowych. Pierwszym etapem działań jest właśnie podpisanie umowy na dystrybucję wódki Medoff
w Polsce, jednej z najlepiej sprzedających się marek wódczanych na świecie
– mówi Jacek Jantoń, Prezes Jantoń S.A. Sp.k, Członek Rady Głównej Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa.

Medoff to wyjątkowo łagodna, krystalicznie czysta wódka dla prawdziwego mężczyzny. Swój niepowtarzalnie delikatny smak, który podbija serca konsumentów na całym świecie, zawdzięcza unikalnej technologii filtracji miodem ‘honey rain’.

Liczne nagrody na prestiżowych wystawach potwierdzają najwyższą jakość Medoffa. Marka otrzymała wyróżnienia we Francji, w Belgii czy na największych rosyjskich targach spożywczych „ProdEXPO”. Sprzedaż wódki w 2013 roku osiągnęła 5,5 mln skrzynek 9 litrowych, co usytuowało markę w dziesiątce najlepszych wódek na świecie.

Na światowym rynku napojów spirytusowych obserwujemy rozwój między innymi marek premium, na bazie naturalnych składników. Medoff to wódka, która kreuje światowe trendy, ponieważ  doskonale odpowiada na potrzeby konsumentów. Planujemy rozwijać tę markę na polskim rynku i w najbliższym czasie konsumenci w naszym kraju będą mogli poznać jej różne warianty – obiecuje Jakub Nowak Wiceprezes Jantoń S.A. Sp.K.

Jantoń