Jeszcze przez trzy dni można na własne oczy przekonać się, jak w niedalekiej przyszłości będą wyglądały zakupy modowe, które staną się połączeniem najlepszych elementów tradycyjnego handlu i najnowszych rozwiązań ze świata e-commerce. Od 29 listopada do 13 grudnia, na terenie warszawskiej Galerii Mokotów działa pierwszy bezobsługowy sklep interaktywny. Przedsięwzięcie jest wynikiem współpracy MasterCard i Showroom.pl. Jedna z największych organizacji kartowych na świecie i znany internetowy butik promujący niezależnych polskich projektantów połączyły siły, by pokazać jak łatwe, szybkie i bezpieczne mogą być zakupy z usługą MasterPass. Wszystkie transakcje procesowane są poprzez Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności – jedną z najszybciej rozwijających się firm z obszaru usług płatniczych w kraju.

– Jako firma stawiająca na innowacyjne rozwiązania w obszarze płatności i z powodzeniem wdrażająca je na polskim rynku, bardzo chwalimy sobie współpracę z MasterCard w ramach usługi MasterPass. Według nas, sklep interaktywny działający tymczasowo w Galerii Mokotów, stanowi zapowiedź tego, w jaki sposób Polacy będą robić zakupy w niedalekiej przyszłości. Wszystkie nasze rozwiązania wykorzystywane do rozliczania transakcji z MasterPass działają bez zarzutu i już dziś możemy stwierdzić, że jesteśmy gotowi na nadchodzące wielkimi krokami zmiany w nawykach zakupowych Polaków – mówi Janusz Bober, Prezes Zarządu, Polskie ePłatności.

W specjalnie wydzielonej strefie na terenie Cinema City Mokotów (Galeria Mokotów) znajdziemy odzież zaprojektowaną przez topowych polskich designerów. Jeśli spodoba nam się wybrany projekt, wystarczy przy użyciu smartfona lub tabletu zeskanować jego kod QR i dokonać szybkiej, bezpiecznej płatności za pomocą usługi MasterPass. Rozwiązanie umożliwia klientom przechowywanie w bezpiecznym repozytorium danych kart płatniczych (debetowych, kredytowych oraz przedpłaconych – z logo MasterCard lub innych organizacji płatniczych), a także adresu dostawy. Wystarczy jednorazowe wprowadzenie danych, by cieszyć się szybkimi, wygodnymi i bezpiecznymi zakupami, a produkty odbierać w domu. Firma Polskie ePłatności dba, by transakcje płatnicze realizowane w sklepie interaktywnym przebiegały płynnie i z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Sklep cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów, którzy w Galerii Mokotów poszukują prezentów świątecznych dla swoich bliskich.

– Naszą misją jest wprowadzanie do Polski najnowocześniejszych rozwiązań stymulujących rozwój handlu i bezpośrednio przekładających się na korzyści naszych klientów. Sprzedawcy stawiający na innowacje mogą na nas liczyć. Jesteśmy gotowi.  – dodaje Janusz Bober.

źródło: Centrum Rozliczeń Elektronicznych Polskie ePłatności S.A.