Marka DHL, od 24 lat obecna na polskim rynku i z powodzeniem realizująca globalną działalność w obszarze usług logistycznych, została doceniona za wyjątkowe osiągnięcia w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi.

Po raz kolejny uczestnicząc w Ogólnopolskim Badaniu Benchmarków Efektywności Polityki Szkoleniowej zdobyła wyróżnienie, tym razem w postaci głównej nagrody – I miejsca w rankingu Najefektywniejszej Polityki Szkoleń 2014.

Przyznana nagroda jest wyrazem uznania i docenienia za politykę szkoleniową DHL realizowaną w jednostkach organizacyjnych w ramach struktury prawnej spółki DHL Express w Polsce, tj. DHL Parcel Polska, DHL Express (Poland), DHL Fracht. Obecnie w jednostkach tych zatrudnionych jest ponad 2800 pracowników. Uczestniczą oni w cyklicznych, ogólnodostępnych programach szkoleniowych, zaprojektowanych pod kątem potrzeb stale rozwijającego się biznesu, a także uwzględniających potrzeby rozwojowe pracowników. Dzisiaj DHL tworzy silną kulturę organizacyjną, od lat inwestując w programy szkoleniowe dla pracowników, których zaangażowanie jest największym kapitałem.

Badanie Benchmarków Efektywności Polityki Szkoleniowej to:

• Kompleksowa ocena efektywności głównych procesów szkoleniowych w organizacji

• Analiza wskaźnikowa skuteczności polityki szkoleniowej firmy

• Standard porównywania się do benchmarków branżowych i sektorowych.

Organizatorem Ogólnopolskiego Badania Benchmarków Efektywności Polityki Szkoleniowej (Badania Benchmarków TDI) jest Polish Society for Training &Development (PSTD). Badanie jest ogólnokrajową inicjatywą polegającą na kompleksowej ocenie efektywności i jakości wszystkich procesów szkoleniowych w firmie. Ocena wykonywana w formie „benchmark audit” daje możliwość wskaźnikowego przeanalizowania wszystkich obszarów inwestowania firmy w kapitał ludzki.

 

źródło: materiały prasowe DHL Express (Poland)