Home Biznes Świadome zarządzanie wizerunkiem w Internecie podstawą nowoczesnego biznesu

Świadome zarządzanie wizerunkiem w Internecie podstawą nowoczesnego biznesu

Wizerunek i renoma firmy niosą za sobą duży potencjał, który bardzo szybko może przełożyć się na wyniki finansowe. Nie warto czekać, aż pojawi się kryzys – warto natomiast podjąć aktywne działania zapobiegawcze.

Program „Prawomocni” to krótkometrażowe publikacje edukacyjne o charakterze rozmów z ekspertami, które w prosty, a zarazem profesjonalny sposób odpowiadają na najtrudniejsze zagadnienia prawno-ekonomiczno-społeczne.

W pierwszym odcinku serii, ekspert mec. Agnieszka Chajewska, adwokat, Partner w Sektorze Mediów w kancelarii Kochański i Partnerzy mówi o tym, jak zabezpieczyć się przed utratą reputacji oraz jakie kroki podjąć, gdy już do tego dojdzie.

Dane w infografikach pochodzą z badania ankietowego przeprowadzonego przez MB Konsulting (przy współpracy agencji Stebel i Kropka), zrealizowanego na podstawie ankiety online oraz Ministerstwa Sprawiedliwości.