17 października 2016 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie, odbędzie  się V Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej pod hasłem: Sprzedaż bezpośrednia 2.0. Głównym mówcą dnia będzie prof. Piotr Płoszajski kierownik Katedry Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

 Wraz z rozwojem nowych technologii, zmienia się także branża sprzedaży bezpośredniej. Niemalże trzy czwarte wszystkich transakcji w tym sektorze dokonywanych jest za pośrednictwem Internetu, a co dziesiąte zamówienie składane jest przez urządzenie mobilne.  Nowoczesne kanały sprzedaży i komunikacji są coraz lepiej wykorzystywane i są traktowane jako instrument wspierający bezpośrednie relacje z klientem oraz partnerami biznesowymi.

Celem V PDSB jest budowanie wizerunku sektora sprzedaży bezpośredniej jako branży tradycyjnej, ale z nowoczesnym modelem biznesowym w pozyskiwaniu i obsłudze klientów.   Przedsiębiorcy z branży nie zapominają także o wyjątkowej roli mediów społecznościowych, które stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji, obsługi posprzedażowej klientów, platformą szkoleń, przestrzenią wymiany wszelkich informacji biznesowych, programów wsparcia sprzedaży oraz komentarzy.

W konferencji będą uczestniczyć przedstawiciele różnych środowisk zainteresowanych zarówno rozwojem rynku sprzedaży bezpośredniej, jak i całej polskiej gospodarki.  Istotną rolę w realizacji tego zadania mają nie tylko organizacje i instytucje bezpośrednio zaangażowane w edukację i rozwój technologii, ale także instytucje nadzorujące rynek,  przedsiębiorcy oraz organizacje handlowe i biznesowe. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Google for Work oraz Szkoła Główna Handlowa. Tegoroczną edycję V Polskiego Dnia Sprzedaży Bezpośredniej wspiera aplikacja Eventory.

W trakcie konferencji odbędzie się panel dyskusyjny  „Nowe technologie szansą czy zagrożeniem dla branży sprzedaży bezpośredniej”,  podczas którego zostaną poruszone kwestie związane z kierunkiem rozwoju sektora i wyzwaniami, przed jakimi  stają obecnie firmy. Udział w panelu wezmą: prof. Piotr Płoszajski, Kierownik Katedry Teorii Zarządzania SGH, Magdalena Dziewguć Head  Google for Work, Marek Sodolski, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu z firmy e-point, Andrzej Iwan, Digital Mananger z Avon Cosmetics Polska, Anna Leszczyńskiej, Prezes Moore & Better oraz Natalia Hatalska, analityk trendów.

 

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej