Do 7 października trwa rejestracja uczestników do VIII edycji prestiżowego konkursu Polish National Sales Awards, skierowanego do działów Sprzedaży i Obsługi Klienta. PNSA to nie tylko konkurs. To platforma współpracy i wymiany doświadczeń dla osób zaangażowanych w kształtowanie standardów sprzedaży w Polsce. Tegoroczna, VIII edycja przebiega we współpracy z firmą AT Kearney, partnerem merytorycznym, Uniwersytetem Warszawskim, Akademią Leona Koźmińskiego, partnerami strategicznymi, Samorządem Województwa Mazowieckiego, partnerem instytucjonalnym oraz z firmą Macrologic i Agencją DBMS, partnerami technologicznymi.

 

Badania przeprowadzone przez Millward Brown ukazują pozytywny obraz sprzedawców i doradców klienta. Ukazuje to kompatybilną z misją PNSA, zmianę wizerunkową na przestrzeni lat mówi Elżbieta Pełka, Prezes Zarządu PNSA – Polscy konsumenci zwracają uwagę na kompetencje, nie jedynie predyspozycje psychologiczne, jakie są konieczne do dobrego wykonywania zawodu sprzedawcy. Konieczny jest entuzjazm, samodyscyplina, operatywność, elastyczność i otwartość. Również odporność na odrzucenie. Wiedza nabyta, bez predyspozycji osobowościowych zapewni jedynie przeciętny poziom skuteczności. Konkurs PNSA nagradza najlepszych, najbardziej utalentowanych. To właśnie talent wyróżnia laureatów. Konkurs jest motywacją do dalszego samodoskonalenia i rzetelnej wiedzy branżowej sprzedawców.

Aby wziąć udział w konkursie, zmierzyć się z najlepszymi i przekonać wszystkich o swoim talencie należy wypełnić formularz http://pnsa.pl/zgloszenie.

VIII edycja konkursu PNSA odbywa się pod hasłem „Sprzedaż przyszłości oparta o talenty”, czyli analiza kluczowych czynników sukcesu w zawodzie sprzedawcy z uwzględnieniem nowoczesnych technik.

W ubiegłorocznej, VII edycji Gali wieńczącej konkurs udział wzięło ponad 300 gości, w tym wielu prezesów, dyrektorów organizacji sprzedażowych, przedstawicieli świata nauki oraz przedstawiciele organów Polish National Sales Awards. Przyznano nagrodę Super Sprzedawcy oraz po raz pierwszy w historii nagrody specjalne, nagrodę Prezesa PNSA za: „Dotychczasowy dorobek życia w sprzedaży i biznesie” dla Anny Podniesińskiej, Właścicielki i Prezes wielu firm w holdingu rodziny Podniesińskich oraz nagrodę Zarządu PNSA „Dobry Duch w sprzedaży” dla prof. UW dr hab. Jacka P. Męciny. Tegoroczna edycja konkursu liczy 21 kategorii. Uczestnicy są zgłaszani przez swoją firmę, najpierw wypełniają formularze zgłoszeniowe on-line, oceniane przez zaprzysiężonych członków blisko 50-osobowej Komisji Sędziowskiej. Zakwalifikowani do drugiego etapu finaliści przedstawiają indywidualne, 20-minutowe prezentacje. Laureaci wyłaniani są na podstawie liczby zdobytych punków.

Dzięki takim działaniom coraz więcej instytucji i organizacji angażuje się w realizację misji PNSA, jaką jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy.

 

PNSA