Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza do udziału w Polish Businesswoman Congress, który odbędzie w dniach 3-4 października br. w Warszawie. Kolejną edycję seminarium przygotowuje Magazyn Businesswoman & life. To wydarzenie, podczas, którego w panelach eksperckich oraz dyskusyjnych wystąpią najlepsi mówcy z międzynarodowym doświadczeniem i podzielą się swoją cenną wiedzą na temat: brandingu, negocjacji, pasji, budowania zespołów pracowniczych, płynności finansowej, prawa w biznesie, zdrowego stylu życia czy też wizerunku kobiet w biznesie.

Hasłem przewodnim wydarzenia jest: Work Life Balance.

Kongres uroczyście otworzy Pierwsza Dama RP – Anna Komorowska Gośćmi specjalnymi wydarzenia będą min.: Danuta Hübner, Grażyna Piotrowska-Oliwa, Aneta Kręglicka, Małgorzat Potocka, Inese Šuļžanoka.

Polish Businesswoman Congress, to niezwykłe seminarium, gdzie  w jednym miejscu spotka się aż 2000 przedsiębiorczych osób. Podczas wydarzenia odbędą się pokazy mody, a w części wystawienniczej będą miały miejsce targi z produktami i usługami dla biznesu.

Główne cele Polish Businesswoman Congress 2014 to m.in.:

  • analiza kobiecego stylu zarządzania jako innowacyjnego modelu przywództwa
  • inspiracja kobiet w rozwijaniu ich własnych firm, zwiększaniu skali działania
  • podzielenie się praktyczną wiedzą i doświadczeniem przez znane osobowości, międzynarodowych mówców
  • podkreślenie wysokiego poziomu przedsiębiorczości Polek na tle Unii Europejskiej: przykłady polskich businesswoman i z zagranicy
  • budowanie sieci kontaktów i systemu wzajemnego wsparcia w biznesie
  • budowanie kooperacji pomiędzy polskimi a światowymi rynkami i wyznaczanie ścieżek nowych możliwości inwestycyjnych dla kobiet w różnych sektorach gospodarki

Dlaczego Polki?

Polska znajduje się wśród liderów w Unii Europejskiej pod względem samozatrudnienia kobiet. Polki zdecydowanie częściej podejmują się samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej, wyprzedzając swoje koleżanki żyjące w krajach takich jak Wielka Brytania, Niemcy czy Francja. Polskie kobiety są odważne w podejmowaniu decyzji, nie boją się nowych wyzwań i pragną świadomie korzystać z wszystkich możliwości, jakie dają im nowe technologie i światowa gospodarka.

 źródło: PARP oraz www.businesswomanlife.pl