Home AGD Partnerski program B2B polskiej firmy nagrodzony za najlepszy projekt marketingowy

Partnerski program B2B polskiej firmy nagrodzony za najlepszy projekt marketingowy

Partnerski program lojalnościowy Amica na Szlaku Smaku realizowany przez agencję z H2H.tech zdobyła główną nagrodę. W konkursie Golden Arrow dla najlepszych działań marketingowych firmy otrzymały dwie nagrody główne w kategorii „program lojalnościowy B2B” oraz „grywalizacja”.

W kategorii najlepszych programów lojalnościowych dla biznesu, firma konkurowała m.in. z Kilardo i marką lodów Augusto. W kategorii akcji połączonych z grywalizacją, Amica wygrała m.in. z Decathlonem oraz Mastercardem. Amica zdobyła także nagrodę specjalną Poczty Polskiej SA za najlepszy program lojalnościowy B2B z wykorzystaniem wysyłki bezpośredniej. Wyróżnienia te dotyczyły programu Amica na Szlaku Smaku dedykowanego dla Studiów Mebli Kuchennych. W imieniu firmy nagrodę odebrała Katarzyna Krzysiak z Działu Sprzedaży Krajowej.

Zobacz też:

Konkurs marketingowy Golden Arrow już od 2006 roku zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach. Odpowiada tym samym na takie pytania, jak które z narzędzi są najbardziej efektywne? Jak z nich korzystać najlepiej? Jakie są nowe trendy w komunikacji marketingowej? Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.