Wizerunek, a co za tym idzie renoma firmy mają coraz większe znaczenie przy osiąganiu przez przedsiębiorstwo sukcesu biznesowego. To też nierozerwalnie przekłada się na sukces finansowy, od którego zależy nasze być-albo-nie-być na rynku.

Wizerunek w Internecie, a prawo

Według ekspertów z kancelarii Kochański & Partnerzy, już dawno skończyły się czasy, kiedy wizerunek firmy jest pozostawiony sam sobie. Przypadki pokazują, że ponad połowa polskich firm nie szkoli się w żadnym stopniu z komunikacji w sytuacjach kryzysowych. A dzisiaj kanały informacyjne rozwijają się wyjątkowo szybko, podobnie jak samo dotarcie informacji o naszej firmy do internautów. Media społecznościowe odgrywają olbrzymią rolę w informowaniu o kryzysach przedsiębiorstwa (82 proc. respondentów), przez co warto skupić się w pierwszej kolejności na wizerunku firmy w najbardziej obleganych dziś serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter czy Youtube.

O tym, jak aktywnie prowadzić działania zmierzające ku ochronie wizerunku w sieci, mówi mecenas Agnieszka Chajewska. Adwokat z kancelarii Kochański i Partnerzy wspomina w krótkim filmie także o tym, jak wyglądają procedury prawne oraz jak radzić sobie w sytuacji, kiedy kryzys dotyka całą branżę.

„Prawomocni” to nowy cykl krótkometrażowych publikacji edukacyjnych o charakterze rozmów z ekspertami. Materiały w prosty, a zarazem profesjonalny sposób odpowiadają na najtrudniejsze zagadnienia prawno-ekonomiczno-społeczne. W pilotażowym odcinku – ekspert mec. Agnieszka Chajewska, Adwokat, Partner w Sektorze Mediów w Kochański i Partnerzy – mówi o problemie ryzyka utraty reputacji.

Zobacz także: