Informacja i reklama na ekranach multimedialnych jest najlepszym sprzymierzeńcem każdego organizatora konferencji. Trudno dziś wiarygodnie mówić o jakości, innowacjach, nowatorskich produktach czy przełomowych technologiach na tle monotonnych roll upów i statycznych instalacji. Nie sposób w ograniczonej przestrzeni i w ograniczonym czasie, pokazać potencjał marki czy portfolio produktów korzystając tylko z ulotek i folderów. Niełatwo zostać zauważonym w tłumie innych wystawców i oferentów, bez wysokiej jakości obrazu, bez interakcji z potencjalnym odbiorcą.
„Uniwersalnym rozwiązaniem dla każdej firmy uczestniczącej w targach lub prezentującej się podczas konferencji czy spotkań szkoleniowych okazują się być ekrany, totemy multimedialne, info-kioski lub całe ściany wizyjne.” – podkreśla Marcin Springer – CEO Strong Signage – firmy zajmującej się wynajmem i integracją urządzeń multimedialnych.
Dynamiczna prezentacja treści reklamowej i informacyjnej na nośnikach multimedialnych nigdy nie miała tylu form i formatów do dyspozycji. Materiały multimedialne są nie tylko atrakcyjne dla odbiorców, ale przede wszystkim mogą zostać łatwo i szybko dopasowane do okazji – czyli tematyki konferencji oraz grupy docelowej. Dowolnie można modyfikować grafiki i zmieniać wyświetlane treści, w zależności od pory dnia czy zmian w programie wydarzenia. Angażujący uwagę odbiorców przekaz jest podstawą efektywnej komunikacji marketingowej, a krótki czas spotkań z potencjalnymi klientami czy partnerami podczas konferencji można dzięki temu wykorzystać maksymalnie.
„Monitory i totemy multimedialne to najbardziej rozpowszechnione urządzenia konferencyjne i ekspozycyjne, choć info-kioski, wyposażone w ekrany dotykowe zyskują coraz większe uznanie, zwłaszcza tam, gdzie konieczny jest łatwy, bezobsługowy dostęp do katalogu produktów online, strony internetowej czy social mediów. Zintegrowane systemy Digital Signage najczęściej spotykamy w placówkach handlu detalicznego, urzędach administracji publicznej, w hotelach i restauracjach. Jednak regularnie wypożyczamy nasze urządzenia na konferencje i targi, gdyż trudno wyobrazić sobie dziś stoisko prezentacyjne jakiejkolwiek firmy bez multimedialnej oprawy czy dostępu do katalogu produktów online. ” – podkreśla Prezes Strong Signage.


151_resize


79_resize

IMG_5421
92_resize