Home AGD Polska sieć elektromarketów stawia na ekspansję i modernizację sklepów

Polska sieć elektromarketów stawia na ekspansję i modernizację sklepów

Jak donoszą przedstawiciele polskiej marki NEONET, sieć w 2018 r. nie zwalnia tempa ekspansji i zamyka pierwszy kwartał z wynikiem dziewięciu przeprowadzonych remontów i trzech otwarć sklepów w nowych lokalizacjach. W minionym roku NEONET otworzył w sumie 30 nowych sklepów, a 30 kolejnych poddał renowacji.

NEONET realizuje zapowiedziany plan ekspansji. W styczniu sieć przeniosła swój brzeski salon z ulicy Królowej Jadwigi 3a do nowo powstałego budynku przy ulicy Kościuszki 66g. Miesiąc później sieć otworzyła swój drugi sklep w Białymstoku, zlokalizowany w parku handlowym przy dworcu, oraz pierwszy sklep w Biłgoraju, który został usytuowany przy ulicy Bohaterów Monte Cassino 19.  – W ubiegłym roku otworzyliśmy lub zrelokowaliśmy 30 sklepów i rozpoczęliśmy zakrojony na szeroką skalę proces rewitalizacji naszych salonów. W tym roku kończymy pierwszy kwartał, mając na koncie jedną trzecią ubiegłorocznego wyniku, więc można powiedzieć, że wystartowaliśmy z impetem – mówi Bartosz Piotrowski, dyrektor działu rozwoju NEONET. – W planach mamy kolejne remonty i relokacje, ale również otwarcia nowych salonów – między innymi w miejscowościach spełniających nasze założenia strategiczne, a więc tych o liczbie ludności nieprzekraczającej 200 tysięcy mieszkańców  – dodaje.

MS, źródło: NeoNet